WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szeged, 2008. január 15.

2008.01.15. 22:40 WannabePG

Ma nem sok minden történt velem, főleg mivel szinte egész nap a lakásban gubbasztottam. Hajnalban megnéztem a Legenda vagyok c. filmet, nagyon tetszett! Ajánlom mindenkinek, ha van rá lehetősége nézze meg! Fél ötig fent voltam, szóval ennek fényében nem olyan meglepő, hogy eleve fél 1kor keltem fel. Aztán nekiálltam pakolászni a szobámban, már nagyon ráfért egy alapos rendrakás, mert mindig mindent csak rakosgattam arrébb idáig és ennek az eredménye csak egy óriási kupi kupac lett. :) Szóval rendet raktam, aztán neteztem, utána pedig elugrottam vacsiért. Ja igen meg még vacsi előtt/után kémiáztam is. Most meg született feleségeket nézek. Bár most ilyen áttekintő rész van, de nem baj. Szeretem. :) Eléggé fáradt vagyok, azt hiszem ma nem gyártok kisregényt, majd talán holnap este otthon. Ja igen mert holnap kémia vizsga után, ajándékozunk végre, aztán pedig megyek haza! Végre… Már azért hiányzik az otthon. Huszadikán jövök vissza kb., a szüli napomat otthon fogom tartani/ünnepelni. Na mára csak ennyi, mert tényleg nincs most túl sok kedvem pötyörészni. Pussz! Szeged, 2008. január 15.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr231859131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása