WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Állásinterjúk 4eva

2008.03.06. 14:57 WannabePG

Allo!

 

 Ma mozgalmas volt a napom első fele. Voltam állásinterjún az RTL-nél, aztán a Csepel Plázában is. Majd meglátjuk mi lesz. Elég mókás volt, de majd ezt még kifejtem, most elszállt az ihlet. :P

 Nahm szóval folytatás következik. Első körben tökre máshol mentem be, mint ahová menni kellett volna, so besétáltam a Camponába, hogy na én megjöttem hurrá. Aztán útba igazítottak, hogy nem jó helyen járok, vissza caplattam egészen a Shell kútig, annak a háta mögött van a Média Center Campona nevezetű „kis” építmény, de bejutottam ez a lényeg. Ki kellett tölteni egy kérdőívet, de mikor megláttam rajta a Mónika show-s emblémát már rosszat sejtettem. :P Na de sebaj, azért kitöltöttem, meg bementem erre a felvételi elbeszélgetés szerű izére, azt mondták majd hívnak. :) Egy fiatal srác volt, vele kellett ilyen szituációs gyakorlatokat csinálni, eljátszottuk, hogy ő sétál pl. a Westendben és én meg odamegyek hozzá, és meggyőzöm róla, hogy neki mennyire nagyon fú de oltári jó lenne az, ha szerepelhetne a Mónika showban. :D Na mindegy, valahol el kell kezdeni. Majd meglátjuk! Hazafelé menet bementem még a Csepel Plázába is ugye, ahol egy bolti eladói állást volt meghirdetve, az újságban az volt, hogy csak érettségi szükséges az álláshoz, aztán mire odaértem már kellett volna kereskedelmi végzettség is. Jó mondom akkor ennyi, meg egy bambi… A nap további részében csak pihiztem, olvasgattam, ilyenek.

Szigetszentmiklós, 2008. március 6.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr631859143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása