WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

pötty

2008.11.06. 21:01 WannabePG

 A változatosság kedvéért, ma is HULLA vagyok. Ez a fene nagy felnőtt lét már csak ilyen. Rohanó és nyüzsis. De egy szavam sem lehet, mert ezt akartam. Megkaptam…

 Reggel felkeltem, zuhany, átnéztünk a „plázába”, majd ezzel a lendülettel bővült is a ruhatár egy szürke szövetnadrággal és egy hozzá illő elegáns felsővel. Nagyon sexy, meg nőcis, és ami jelenleg az én szempontomból nagyon fontos; elegáns. Gyors időpont egyeztetés a holnapi körmözéshez, aztán kis vásárlás a közértben, beugrás ex főnihez, és rohanás haza, hogy elkészüljek időben. Nem volt gáz, még volt egy órám, szépen kisminkeltem magam, hogy megfeleljek az elvárásoknak és ne egy bányarémhez hajazzak főként…
 Megint elfelejtettem feltölteni a mobilom, szóval azon drukkoltam egész nap, hogy csak bírja ki, csak bírja ki. És volt olyan tündér, kibírta!
 Bent a cégnél az előadás elég intenzívre sikeredett, a tegnapi mesélős módból ma átváltottunk a számokra, meg a grafikon elemzésekre. Sok új kifejezést hallottam, amiket jelenleg nem nagyon tudok hová tenni, mert még új ez az egész, ellenben roppant izgalmasnak találom.

 Szóval totálisan lefáradva indultam el az iskolába grátisz fejtágítás gyanánt. Előtte azért beugrottam a Westendbe sminket csekkolni, és a tetőkert egyik remekbeszabott padján megettem az egyik szendvicsemet is.

 Jó hamar odaértem a suliba, úgyhogy óra előtt még megittam egy kávét, meg mellé kötelezően elszívtam egy cigit is, just for fun. Az óra mókás volt, kiderült, hogy mivel a retorika tanár nem tud ma órát tartani, ezért helyette politológia lesz. Ezzel még nem is lett volna gond, de ma mindenki olyan nyűgös volt, hogy katasztrófába fulladt az óra az első 10 percben. Szegény tanárnőt úgy sajnáltam migrénje is volt és akkor még mellé hangzavar meg vitahegyek. Én a helyében biztosan fogtam volna magam és otthagytam volna a bandát mint eb a sz*rát kb. No de sebaj, annyi öröm szorult az ürömbe, hogy ebből kifolyólag előbb hazajöhettünk. Elértem a ¾ nyolcas buszt, szóval minden happy és Hawaii volt.

 Szóval most már jóllakottan és vízszintesben kezdek egész boldog lenni. Mára ennyi mert már dekoncentrált vagyok értelmes mondatokat összehozni, és el s kalandozok folyton szóval jó éjt mindenkinek meg szép álmokat, és pihenjetek helyettem is légyszi! Kössz :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr741859172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása