WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Nem, nincs ELFOGYOTT!!!

2009.01.21. 21:44 WannabePG

Bal lábbal keltem fel… És, akkor mi van? Nekem nem lehet rossz a kedvem? Szerintem de… Sőt, nekem kifejezetten sokszor van rossz kedvem, csak mindenki meg van rajta lepődve, ha én vagyok morcos. Mert már mindenki megszokta, hogy én folyton mosolygok. Na, akkor most közlöm mindenkivel, hogy nem, én sem szoktam mindig mosolyogni, most például kifejezetten undok képet vágok. Mindenkinek a fantáziájára bízom… Mai napom annyiból állt, hogy valamikor 1 óra tájt kikászálódtam az ágyból, ennek előzménye, hogy kb. hajnali fél hatig fent kukorékoltam. Nem tudom miért nem tudtam aludni, de végül is nem is annyira fontos, a tényen nem változtat, hogy már megint frankón felborult az egész szar, ahogy van. Na, mindegy… Ebédeltem, aztán a délutánom olvasással telt. Legalább addig sem zaklat senki. Este még tornáztam, meg Leg Magic-eztem egy kicsit, csak, hogy 2009 végén indulhassak a Miss Yópopsi versenyen. Bár ez nem fog megtörténni, de nem is érdekel addig sem jár semmi nyomoron az agyam, amíg megpróbálok levonulni alfába. Kizárom a külvilágot és mindenki mehet a francba. Tényleg mindenki, olyankor csak én vagyok és PONT. (végre…) A mai napra a terv egy kitűnő forró zuhany – már amennyiben ezt a cirkó is így akarja – aztán pedig tv-n való bealvás. Már ha sikerül! Ja azt el is felejtettem, hogy a körmömet is kilakkoztam, ezt nagyon kár lett volna megemlíteni, létfontosságú mozzanata a szánalmas kis létnek! De tényleg! Úgy érzem túl ironikus vagyok, úgyhogy inkább itt most be is rekesztem a mára kitűzött írói tündöklést. Ja és utó utáni utó-utó irat, nagyon szépen kérlek, ha már elolvastad, akkor a kommentet ide gyártsd és én majd szépen reagálok! De ne msn-en gyere a véleménnyel, mert esküszöm, nem érdekel ott nem!!! Blogkommentet blogba, pofázást msn-en. Hálás köszönet!!! Üdv: ’ManemlehethozzámszólniKatus’  Makrancos Kata…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr421859179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása