WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

I’m still alive!

2009.07.17. 19:14 WannabePG

Nem haltam meg, csak eltűntem az éterben… Sejtem, mennyire hiányoztam!?

 

Szóval a legutóbbi jelentkezésem óta megint eltelt egy hangyányi idő, úgy kábé majdnem négy hónap… Elfoglalt vagyok baromira. Menetközben meglettek a vizsgáim, 4,7 lett az átlagom, ami szerintem tök királyság.

 

Letudtam a kötelező szakmai gyakorlatot is, nagyjából akkor kezdtem el hanyagolni a blogomat, amikor gyakornokként elkezdtem a murit az RTL-nél. Igen, most mindenki húú meg haa meg az igen. Szóval jahm, a www.rtlbulvar.hu oldal erotika rovatába irkafirkászok cikkeket, meg vagdosok hozzá képeket meg keresgélek témákat, angol nyelvű cikkeket stb… Szóval, csinálok minden szépet és jót, ami az online szerkesztéshez tartozik. Nagyon élvezem, klassz a meló a „főni” is nagyon okés. Ha fizetnének is érte, eskü álmaim melója lenne. Na, hát akkor itt jön a DE…

 

Jahm hát igen a boltban nem adnak kenyeret szorgalomért. Meg a buszsofőr bácsi sem visz el reggel az RTL-be a két szép szemem miatt. Szal mostanság nagy munkakeresőben vagyok… Mostanság?!  Hónapok óta tulajdonképpen. Odáig már jutottam, hogy a dunaharaszti tescoból visszaírtak, hogy köszönik az érdeklődést, majd ha kellek, értesítenek. Igazándiból tök jó, mert máshonnan még ennyi sem volt a reakció…

 

Na, mi az amit még tudni kell az elmúlt X hónapról? Jaaa igen! Anyu kiment Angliába. 2 hónapig babyszipirtyóskodni fog, reméljük beválik. Jó kalandosra sikerált az érkezés, de az a lényeg, hogy most már jól van, és minden oké.

 

Mi is jól vagyunk itthon, megy a főzöcske, meg a háziasszonyság kibontakozása. Mármint az csak nálam, apunál nem. Volt már tészta, süti sütés, paprikás csirke, meg amit az ember csak el tud képzelni. Szóval elfogyni nem fogunk az már egyszer tuti.

 

Ezt én műveltem :D

 

Ezt pedig apu gyártotta.

 

Van az almás pitéről is ám kép, de az csak a kinti gépen van meg. És most lusta vagyok megmókolni, úgyhogy elég, ha elhiszitek, hogy az is nagyon finire sikeredett!

 

Huhh annyi mindenről akartam írni, hogy totál káosz van a fejemben szokás szerint. Már így is ilyen jóóó nagy egyvelegre sikerült ez a post, úgyhogy tovább is fűzöm, aztán majd mindenki mazsolázgat magának.

 

Szóval tegnap Copy Con koncin voltam ZP-ben (igen már megint). Nagyon klassz volt, kétezer fok volt és ötbillióan voltunk… Levegő ohne és izzadtunk, mint a lovak. De még így is azt mondom totálisan megérte. Imádom és kész nincs is ezen mit tovább fűzni, biztos nem én vagyok az egyetlen „bitch” a sorban :D (Ez asszem némi magyarázatra szorul azoknak, akik netántalán nem fújnák kívülről az összes Copy szám szövegét:P) Szóval az egyik SZAR számának a refrénjében található egy ilyen kis szösszenet, hogy „szaaar tini bícsek buknak rám, még szaaar, de majdcsak megszokom”. Kár, hogy én már a „teen” éveimen túl vagyok :P Mellesleg most is éppen Copyt hallgatok, milyen meglepő ^^

 

Hazafelé jövet a héven érdekes jelenségre lettem figyelmes. Szánalmas volt lényegében… De hát ezt eddig is tudtuk, hogy a pasik képesek sok dolgot lenyelni a „hüpiktől”… Szóval szitu adott 30-as jólszituált srác, huszonéves szőke csajjal. Leültek velem szembe a héven. Beszélgetés a következő: xyz milyen egy köcsög, hogy nem hívta meg őket az esküvőjére – srác mentegetőzik, hogy de hát ez szűk családi körben volt – csajnak persze rögtön van reakció „ja 150-en voltak tuti, szűk családi kör mi?” aztán előállt a frappáns megoldással „jó, akkor majd mi sem hívjuk meg a mi esküvőnkre!!!” Hadd ne mondjam, hogy a faszinak enyhe rémület ült ki az amúgy igencsak jóképű arcára… Aztán jött a témaváltás. Srác valami haverozós beülős sörözgetős összeröfin lehetett, mire a csaj nekiállt kihallgatni. Hány sört ittál? Négyet? Az sok! Miért ittál annyit? Akkor azért ilyen fátyolos a tekinteted! De ugye nem cigiztél? Így görbülj meg? Tuti? Nahh hiszek neked… ügyi vagy, akkor nem is olyan sok az a 4 sör. De egy slukkot se? Tuti? Jólvan szeretlek… ÚRISTEN EMBER MENEKÜLJ!!! Aztán elkezdte kifejteni a csaj, hogy neki bizony elege van a mögötte, neki háttal ülő srácból, mert folyton lökdösi az ülését ahogy hátradől és miért nem bír nyugton maradni és ő bizony mindjárt fejbe fogja b*szni… Na mondjuk ezt még megnéztem volna eskü, de SAJNOS le kellett szállnom, hogy aztán rohanjak a buszhoz. Jelentem elértem!

 

De csak, hogy izgis legyen az életem, hazaérve bedöglöttem a gép elé 1,5 liter hideg tea társaságában ami kb 10 perc alatt fogyott el. Kicsit voltam csak szomjas :P szóval nagyban kockultam, amikor is felvett egy srác msn-re. Ezzel még nincs is baj beszédbe elegyedtünk. Bár nekem kissé idegen volt, hogy msn-en jött elő a kb. 15 éves koromban még „pályának” számító honnan korod című agyrém. Na mindegy jó volt a kedvem pörögtem is még a koncert kihatásaitól, próbáltam partner lenni a beszélgetésben. 5 egész per után már kb el is jutottunk oda, hogy a srác kezdett célozgatni mindenféle szexuális jellegű dologra. Bár nem voltam rá kíváncsi megtudhattam, hogy nagy a farka. HURRÁ! De komolyan… Na aztán oltásba lendültem szépen kezdtem leépíteni, persze még én voltam a szemét, mert nem is tetszik nekem meg milyen „jófej” vagyok, hogy leoltom :D aztán azzal zártuk le a beszélgetést, hogy én nem gonosz vagyok, csak őszinte. További jó keresgélést kívántam neki aztán offoltam a listámról. Az ilyenekhez se türelmem se semmi. Egyszerűen nem tudok mit kezdeni a helyzettel. Agyilag egy papucsállatka szintjén van mindegyik és azt hiszi majd minden nő a karjaiba omlik rögtön. Félek, velem van a baj és a csajoknak tényleg ez kell? Lehet nyitok egy alkategóriát majd a pasikkal való szerencsétlenkedéseimnek. Lassan már egy „szakítóblognyi” összejönne a sok szánalmas f*szból… L

 

Nahh visszatérésnek ennyi asszem elég lesz, aztán megpróbálok most már kicsit gyakrabban kreatívkodni.

 

BéKe!

Szólj hozzá!

Címkék: anglia rtl koncert kapcsolat társkeresés copy vegyes con

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr281859191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása