WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kajamuri

2009.12.11. 12:51 WannabePG

Ne örüljetek, ez még a nem a hírt adunk magunkról rovat, csak kicsit konyhatündérkedem, aztán gondoltam megosztom az éterrel mi sül ki belőle.

 

Első körben tökélyre fejlesztettem a saláta és csirkemell párosításos fini kajarepertoáromat.

 

 

SALI: Zöldsaláta, lila hagyma, paradicsom, főtt kukorica, sajt, sárgarépa + kevéske ezer sziget öntet.

HUSI: Evőkanál oliva olajon hagyma üvegesre pirítva, rá a felcsíkozott csirkemell, kis bazsalikom, oregánó, petrezselyem, fokhagyma.

 

Szerintem nagyon fini lett, de hát az öndicséret ugye, mint tudjuk büdi! :P

 

Aztán volt tésztás csoda is, kicsit olyan, mint a Carbonara, csak nem tejszínnel. Tetszett mindenkinek a kóstolta.

 

Tésztát megfőzni (gondolom ez megy mindenkinek:P), a szósz pedig kevés oliván hagyma megpirít, felkockázott sonka rádobál összepirít, fokhagyma és a végén pedig a tejföllel összefőzni míg jó krémes nem lesz. Tetejére lehet sajtot szórni díszítésnek, én még szoktam egy kis oregánót is rászórni.

 

Na és a mai kis szösszenet pedig a Tiramisu golyó volt, és majd a Bögrés Brownie lesz. De haladjunk szépen sorban.

Ő lenne itt a Tiramisu golyó, nagyon hamar készen van és pofon egyszerű.

Hozzávalók (2 személyre)
2-4 ek. erős fekete kávé
20 dkg darált háztartási keksz
15 dkg mascarpone
1 evőkanál porcukor
1 adag keserű kakaó hempergetéshez

A hozzávalókat összegyúrjuk, diónyi golyókat formázunk, kakaóporban meghempergetjük és kész.
Ha valaki szeretné még egy kicsit feldobni, használhat finomra reszelt csokoládét a keserű kakaópor helyett.
A Bögrés Brownie-ról még nincs kép, de azért leírom hogy kell, aztán ha elkészült lefényképezem. ;)

Bögrés Brownie

Vettem egy 3 dl-es bögrét, és beletettem
4 e.k. lisztet,
4 e.k. cukrot,
3 e.k. tejet,
2 e.k. olajat,
3 kocka jó minőségű étcsokoládét apróra darabolva,
1 e.k. kakaóport és
1 db tojást.

én maximumon betettem 3 percre a mikróba ,félidőben megkevertem és kész !!!
Az ötletért köszi Nünérnek, meg Mártinak is akinek Nünér köszöni. Szóval értitek!!! :D
Képpel meg majd folyt. köv.
PeAcE!!!






Szólj hozzá!

Címkék: saláta kaja süti tészta husi

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr361859199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása