WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Antitanulásos szerda

2010.05.12. 19:38 WannabePG

  No, hát akkor essünk neki annak a bizonyos szerdai bejegyzés féleségnek! Nagy lélekjelenlét segítségével kérem szépen elhatároztam, hogy nem macerálom a mérleget minden nap azzal kapcsolatban, hogy márpedig ő mutizza meg nekem, hogy bennem mi hány százalék. Szóval a továbbiakban efféle mérési adatok csak hétfőnként!!! Azért súlyt azt lesegetek minden reggel, ma maradtam ugyanúgy a fenekemen, ahogy eddig. Egy dekát se mentem se le, se fel. De nem baj, ha nem hízom már az is egyfajta haladás!


   A reggelim az kicsit érdekesre sikeredett. Történt ugyanis, hogy „anyós”-nak, ma fejtágítása volt Sopronban. 9-re kellett neki menni, amivel nincs is gond, DE… Szóval tegnap este még nem tudta eldönteni, hogy busszal megy-e a többiekkel, vagy „após” vigye-e be. G-nél és nálam ez úgy jön képbe, hogy ma kellett elhozni az autót a szerelőtől ééés bementünk faterjával kocsival ugye és akkor a Hondával meg haza. Na jó mindegy felébredtem kb. 7-kor aztán utána fél nyolcig lustiztunk, meg bújcsiztunk, utána zuhany, hajmosás, és fél 9ig szárítottam a hajam… Anyós meg már kabátban állt haptákban, nemtom mit voltak rosszul 9-re kellett mennie és még így is tokkal vonóval ott volt kb 8:43-ra. Na mindegy arra elég volt, hogy meglegyen a reggeli feszkó, mert reggeli nélkül nem élet az élet itt vidéken… Olyan nincs, hogy én üres gyomorral elmenjek itthonról… By após. Szóval akkor látványosan bekaptam egy Győri Édes zabfalatot, meg lekortyoltam hozzá 3 kortyinka tejeskávét, hogy akkor mindenki örüljön, hogy „reggeliztem”. Éhes persze nem voltam, de jobb a békesség, csicskulunk!

  Aztán persze császkáltunk sopronban, 10 körül már kezdtem megéhezni, úgyhogy a pékségben kibuliztam magamnak egy virslis kiflit. Nagyon fini volt! Hazajövet még betoltam két vékony kiflicskét is vajjal ezzel a délelőtti evészet letudva.

  Az ebéd sülthús volt a változatosság kedvéért, krumplipürével, jégsalival. Jelentem ma ettem meg az uccsó adagot, so holnap már spenót lesz a menü. Húztam amíg tudtam, de hát nem úszom meg. Na félreértések elkerülése végett imádom én a spenótot, csak nem heti kétszer. De most idény van meg kell csinálni mert megromlik. Szal eszünk spenótot sóskával. Annyi helyesbítéssel, hogy a sóskát én nem vagyok hajlandó megenni, még a szagától is rosszul vagyok. Apropó rosszullét… Na jó ezt majd egy következő bejegyzésben!

  Vacsira egy zsömit ettem, fini paradicsommal meg valami gyros szelet nevezetű felvágott féleséggel. Nem merek belegondolni miből készül (halott német katona, bedarált fül és társai…), de az íze remek volt, szóval egyszer élünk! Ha meg nem, akkor az hamarosan kiderül! Már csak azért is kedves volt a szívemnek a „cucc”, mert az volt ráírva random helyeken, hogy VIOLA. Ehhez meg nyári és még másik két egy szeptemberi, meg egy most május eleji emlékecskesorozat is társul, úgyhogy. Na majdan ezt is kifejtem ám. Ilyen mikor gondolatdömping van. Jegyetelni kell, mert az agyam – hál’ Isten – még mindig gyorsabb, mint a kezem. Pedig már elég gyorsan tudok ám gépelni is. (az a sok fórumozás meg msn meg skype…). Koczka vagyok na!!!


  Szóval a rosszullét témáról annyit, hogy pár napja feszülget a mellem elég rendesen. Nem tudom még egyelőre az okát, de a fórumos csajszik már kellőképpen elültették a bogarat a fülembe (mondhatnám gyereket beszéltek a hasamba), hogy esetleg babás vagyok. Na ez mondjuk nagy szívás lenne tekintve, hogy már egy jó ideje szedem a foggátlót, na meg nem is volt tervben… Még nagy tetteket kell véghezvinnem mielőtt meganyásodom itt! Na mindegy a megnyugtatás kedvéért (mármint a magam és G megnyugtatása végett…) vettünk ma egy tesztet, holnap reggel beizzítom a csíkocskát aztán kiderül! Vagy beborul! 


  Tanulásról vagy jót, vagy… Ja az nem is ez! Szóval a szitu az, hogy ma eddig akárhányszor belefogtam, mindig történt valami sokkal fontosabb netezni és utánajárni valóm. Koradélután szórólapot szerkesztettem nővéremnek. Házifeladatnak kapta a tanfolyáson amit most csinál, ilyen családi napközis etwas… Aztán velem csináltatja a háziját. Széép mi?! Sokba fog ez neki kerülni!!! Hallon Nünér? Ha olvasod, tudd meg, hogy lesznek követlemények ám! Hihi!

  Na jó, mára ennyi a szófosásból, ha valami kimaradt, holnap esetleg kifejtem, vagy valami lesz. Szép estét mindenkinek a továbbiakban

 

Puszik

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr491998104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása