WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

A tegnapi nap...

2010.08.26. 11:05 WannabePG

  ... Egész mozgalmasra sikeredett. Mikor G hazaért a munkából, megebédeltünk, majd a garázs felé vettük az irányt. Történt ugyanis, hogy még múlthéten vettem hennát. Előre kikevert tubusosat. Mert kreatívkodni és pingálni támadt kedvem. Először fogpiszkálóval próbáltam szép vonalakat húzni vele, ami sikerült is, de sajna nem bizonyult elégnek a bőrre jutott festék, ugyanis miután megszáradt, majd a nap végére lepotyogott róla a henna, alatta csak egy halvány rózsaszín csíkocska láttatta a nyomát, ami aztán másnap az első kézmosás alkalmával tova is szállt. Pedig igyekeztem betartani az utasításokat sőőőt be is tartottam! :D Szóval gyakorlatilag nem érte víz, nem kaparásztam le, semmi ilyesmi. Mégsem sikerült elsőre. Na másnap próbálkoztam ecsettel, de a legvékonyabb ecset is túlságosan vastagnak bizonyult, így hát fogtam magam és jól megkértem az én drágámat, hogy itthon barkácsoljon nekem rá valamit. Volt egy doboz üvegfestékem, amihez tartozott két db. tartalék "kinyomó csőr". Természetesen a hennás tubus menete és a műanyag tölcsér menete nem egyeztek, ezért tegnap Babyke volt olyan cukker, hogy gyártott nekem bele alumíniumból egy fain kis menetet. És bumm így lett Katusnak hennája. Gyorsan meg is csináltam a kezemre a kis ohm motívumomat amit már múltkor is, bár most szívecske nélkül. A telefonomon leledzik ez a képecske, és amint feltöltöttem a gépre a képet, meg is osztom majd veletek! ;)
  Miközben Gabi a meneten ügyködött, én kitakarítottam a kis hörcsikénket. Már référt egy alapos új forgács buli, mert a régi tele volt már üres szotyi héjjal meg ki tudja még mikkel. :P Kapott friss vizet, friss paprika csutkát (mert az imdája), az összes rágcsáját, szóval boldog volt, már amennyire egy hörcsög ezt ki tudja fejezni. Én onnan tudom, hogy lelkes, hogy eszeveszettül tekeri ilyenkor a kis kerekét meg rohangál fel-alá a terráriumában keresve az ismerős szagokat amiket a gonosz gazdi jól kipucolt. :):):)

  A mai terv délutánra gyors ebéd (paprikás csirke lesz), aztán irány Sopron sziti. Megyünk fél 4-re könyvelőhöz, aki majd jól megmondja  a frankót G vállalkozásával kapcsolatban. Ami még nincs neki, de majd szeptembertől kb. beindul, vagy mi a szöszmösz. Közben pár önéletrajzot is elszórunk a helyi tv-nél, újságnál, önkormányzatnál. Muszáj próbálkozni mert ez a hirdetésre jelentkezősdi eddig nagyon gyenge felhozatal... Válaszra sem méltatnak A, nem tudnak foglalkoztatni B. Ez a hat eset van :):):)

Feljegyzés magamnak: El ne felejtsek Revalidot és popsitörlőt venni!!! (Szokott lenni a táskámban, ha ne adj isten nem tudnék kezetmosni vagy ez-az-amaz. Mindig jól jön :P).
 

Szólj hozzá!

Címkék: revalid

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr412249023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása