WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mit is mondhatnék?

2010.08.27. 06:33 WannabePG

  Nem unalmas velem az élet! Tegnap délután, mire hazajött a Drágám, már melegítettem is neki az ebédet, még a ruháját is levittem az emeletről, hogy neki csak mosakodni enni, átöltözni kelljen, aztán indulhatunk is a könyvelőnénihez. Oda is értünk időben, hamar túl voltunk a kérdéseken, átbeszéltük a fontosabb dolgokat, persze G már annyira utánajárt, hogy alig volt új információ. Fél 4-re mentünk, 4-kor már meg is voltunk a könyvelővel, utána próbáltunk - volna - beugrani a takarékba megérdeklődni mennyit kóstál náluk a vállalkozói számla vezetés havonta. Majd ma utánanézek, hogy az otp-nél mennyi, aztán ha odaérünk időben akkor a takarékot is megkérdezzük, mert a könyvelő javasolta h kezdésnek érdemesebb a takarék mert olcsóbb a tarifa és, hogy ők is ott vannak a Rajkai TSZ-nek van e-bankolási lehetősége is meg minden... Na szóval elintéztük a dolgokat, ki kell majd töteni a nyomtatványt, meg bemenni az önkormányzathoz stbstbstb... Szept. 1-vel így elindulhat a biznic.
  Ezután beugrottunk a dm-be, mert nem felejtettem ám el a Revalidot! :P Nagyon megörültem, mert 69 pont volt a dm kártyámon, szóval 50-ért kiváltottam a 25%-os kuponfüzetet, így a 90 db-os Revalidot sikerült 3299-ért megvenni. Csak halkan jegyezném meg, hogy a gyógyszartárban 5ezer volt ugyanez a kiszerelés. Nem szép tőlük!!! Na de én örömködtem, hogy ilyen ügyi voltam, még sikerült találnom olyan pezsgőtablettát is, ami Calcium és Magnézium egyben. Nem akartam két különbözőt venni csak ezért, de sehol sem találtam. Aztán végül a Sparban bóklászva ott volt!!! Mákos nap volt odáig. Utána már inkább mókás... Vagy mi :D
 Hazafelé kisebb dugó alakult ki a 84-esen mert 3-an jól összementek és mikor mi mentünk fél6 magasságában még akkor is tartott az autómentés. De a pizzafutik már elhagyták a helyszínt (értsd rendőrbááácik...). Már nagyon kellett pisilnem és mivel lépésben haladtunk, alig vártam, hogy itthon beszáguldhassak a mellékhelyiségbe. Így is tettem, bementem és becsuktam magam mögött az ajtót. No ezt lehet nem kellett volna... A sztorihoz előljáróba hozzá tartozik, hogy a lenti wc kilincse néha beragad és "nem adja oda" a nyelvet. Ilyenkor ugye szimplán csak nem akar becsukódni, ez a kisebbik gond. Na most becsukódott para nélkül, ellenben ki már nem nyílt... Ugyanis a nyelvet visszahúzó rugó, úgy döntött, hogy megfáradt és többé nem húzza vissza a helyére a nyelvecskét. Na bumm ott voltam egy kb méterszer méteres helyiségben bezárva. Még jó, hogy nem vagyok klausztrofóbiás, mert akkor biztosan pánikoltam volna. Így jól kiröhögtem a szitut, mert mondanom sem kell, ez annyira jellemzőőő, hogy pont nálam történt ez. Azért szerencsém volt, hogy nem egyedül voltam itthon éppen! Na ez volt hat órakor, úgyhogy megkezdődött a mentsük ki Katust a klotyóból akcijjjóóó! Először G próbálta kívülről leszerelni a zárat, persze mondanom sem kell, hogy sz*rt sem ért, hogy onnan levette és piszkálta. A hiba mélyen az ajtókeretben rejtőzött. Mit volt mit tenni, átkéreckedett a szomszédba, ugyanis a wc, a fürdő ablakai már a szomszédra néznek és hozzáférni csak az ő telkéről lehet. Még szerencse, hogy otthon volt. G átslattyogott a kis létrájával mert az ablak fent van magasan egy ilyen kis négyzet pici ablakot kell elképzelni semmi komoly amin ki lehetne mászni... Amúgy is magasan van, a wc kagyló tetején állva lehet kb nagyjából kilátni belőle... Szóval G leszerelte a szúnyoghálót, mert, hogy az is van ám! És elkezdte sorban beadogatni a célszerszámokat. Fél óra múlva már volt bent pajszer, kalapács, csavarhúzó, minden amit el bírtok képzelni, még hungarocel darabka is! :D Mikor végre sikerült vele megértetenem, hogy egyszerűen nem tudom úgy levenni a lambéria takarólécét, hogy ne szenvedjen károkat, beadta a derekát és kiadta az ukázt, hogy akkor "indulatból" szedjem le. Vagyis fogtam szétütögettem és letéptem! A nyers erő kéremszépen, a nyers erő! :D Na de ezzel még mindig nem voltunk előrébb, ugyanis a zárszerkezetet egy vastag fém lemez védi. Kivettem a két csavart, nem jött le, mert az ajtó ugyebár zárt állapotban pontosan rálógott a másik felére, ahol még két csavar tartotta. Még fél óra feszegetés és szórakázás után feladtam, mondtam G-nek menjen vissza a házba és rúgja be az ajtót, mert már nem volt olyan vicces ott vergődni... Meleg volt, a lábamon folyt az izzadtság, a levegő is elég kevés volt ami bejutott azon a pici ablakon. Aztán jött egy újabb ötlet, G beadott egy létrát és hogy majd létráról létrára mászván ő bejön és megpróbálkozik ő is. Nem sikerült mert bent voltam én a létra, Babykének már nem maradt hely... Így kénytelen voltam kiadni a létrát, ő a kinti létrán felmászott és a falaknak feszítve hátát, lábait ,akár egy pók, a falon át lemászni hozzám... Gondolom mondanom sem kell, mikor már ketten voltunk a kis helyiségben, mindkettőnkről olyan szinten szakadt a víz, hogy ihajj-csuhajj. Nekem konkrétan még a hajam is tiszta víz volt, rögtön be is göndörödött, mintha frissen daueroltattam volna... :D Egy és negyed óra küszködés után, egy szerencsés mozdulat által - pont mikor azt mondtam, hogy na jó mássz ki és rúgd be, mostmár elegem van -, sikerült visszapattintani a nyelvet a helyére és az ajtó, tádámmm kinyílt! Huhhh olyan érzés volt kijönni abból a meleg, fülledt, büdi kis helyiségből, mint mikor az ember gyöngyhalászik és 4-5-6-7 sok perc után végre feljön a friss levegőre. Legalábbis gondolom, hogy ilyen élmény lehet. G megdícsért, hogy milyen kis talpraesett voltam és nem kezdtem el nyávogni, hogy nem tudok egy csavart kitekerni és társai. De hát miért is tettem volna? Belevaló csajszi vagyok én!!! :D:D:D Meg szerény höhö :P
  Úgyhogy ez volt szabadulásom története, utána gyorsan megvacsiztunk és utólag jót nevettünk a sztorin. A lambéria nem úszta meg és a fa ajtókeret is szenvedett némi kárt, de anyós erre annyit mondott "Hát van ilyen bicikli" :D Mondtam is Gábornak, hogy valahogy sejtettem, hogy muterjának nem fog 60 fölé menni a pulzusa a hír hallatán. Nem az az idegeskedős típus. Ellenben apóóós, uhh na ő szeret pörögni a dolgokon! Mivel délutános, ezért este mi már aludtunk, mikor hazajött, úgyhogy nem tudom mi volt a reakció, de gondolom, hogy reggelinél kapom majd az oltást a kis kalandról. Persze csak ilyen "szívom a véred" jellegűre kell gondolni. Most viszont lent nincs kilincsük, meg zárjuk sem meg semmi. :D:D:D Jöttem láttam romboltam! Hihi :P

Szólj hozzá!

Címkék: történet vicces wc könyvelő beragadás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr592251114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása