WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Nem sütöttem tegnap...

2010.09.06. 12:57 WannabePG

... Mert csak a konyhába érvén szembesültem azzal, hogy 1 db. tojci van itthon mindösszesen. Szóval így hiúsult meg sütögetésem története. De ami késik, az jó lassan jön, szóval ma már nem tart vissza semmi a sütögetéstől. (Hétvégente szokott érkezni a heti tojás adag a nagymamák révén, illetve inkább a tyúkok révén :D)

  A hétvége nyugisan telt kivételesen. Nem nagyon voltunk semerre, mert tegnap G viszonylag későn jött haza a parkettázásból, így végülis a kertben kötöttünk ki, szilvát szedtünk, meg paradicsomot.

  Ma viszont nagyon örültem, mert fél kilóval kevesebbet mutatott a mérleg. Ez szuper jó hír volt nekem, még ha bárki fia-borja is azt gondolná, hogy kevés. Én inkább úgy látom, ennyivel is kevesebbet kell már csak lefaragni. Minden csak nézőpont kérdése. Ha augusztusban szar idő van és be kell fűteni, akkor is inkább gondoljunk arra, hogy "Enyhe telünk van!" :D Na vissza a fogyihoz! Büszke vagyok magamra, mert mostanában magamhoz képest egész sokat iszom. Mentes ásványvizet! Vettünk a Tacskóban 10 liternyit, szóval van miből fogyasztani. Tudom egy normális embernek ez 5 napi adagja, én köszönöm nagyon boldog vagyok ha 1,5 litert meg tudok inni egy nap, plusz a zöldtea, meg tejeskávé... Ma forradalmi felfedezést tettem, iszonyat pocsék a natúr joghurt szezám és napraforgómaggal. Nagyon savanyú a joghurt a viszonylag semleges vagy enyhén sósabb ízvilágú magvakhoz képest. Szóval legközelebb lehet, hogy teszek a jogiba pár csepp édesítőt inkább és úgy próbálkozom. De ennek is megvan a jó oldala, 10 óra óta eszegetem ezt a sz*rt, most van 1 óra... Azt hiszem ma ki fogom bírni ebédig! :D

Szólj hozzá!

Címkék: activia

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr382274946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása