WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Happy Nameday!!!

2010.11.25. 13:48 WannabePG

Már tegnap este akartam firkálni valami szívhez szólót, de aztán elvesztem a diétás naplók olvasásának rengetegében. Néha így próbálok lendületet és kitartást meríteni, hogy olvasgatom mások sikertörténeteit, ettől meg szoktam táltosodni, ha csak néhány napra, már az is valami! :P

 

  Tegnap viszonylag eseménytelenül rohant el a nap, a testmozgás címszó alatt mégsem a dvd-re tornázás vitte el a prímet, hanem egy kiadós hancúrozás délután! :D Szeretem a zsírégetés ezen módját. :D  Sajnos tegnap mégiscsak vacsoráztam, pedig már napok óta bírtam – tök könnyen – hogy ne egyek. Csak aztán lekísértem vesztemre az uramat a konyhába, ahol aztán megittam egy bögre tejet és hát csalogatott a mézes puszedli, hogy belemártogassam. Aztán meg jött ugye az örök körforgás, édesre sósat kell ennem, különben meghalok. (Még szerencse, hogy utána a sósra nem kell megint édeset ennem:D). Szóval még egy zsemlét is magamévá tettem orálisan. (18 :D)… Amibe persze belepakoltam egy szelet sonkát. Na, sebaj, mivel elhatároztam, hogy mérlegre csak 10 naponta állok, így végül is nem ért reggel emiatt sokkhatás. A mérleg jó helyen van, nem csalogat, hogy gyere, állj rám, így ha 10 naponta korrekt számokat mutat, akkor jóban leszünk. Innen üzenném neki, hogy nem tanácsos velem rosszban lennie, mert könnyen végezheti repülő csészealjként egy jól irányzott ablakon való kidobás eredményeképp. A szúnyogháló sem gátol a művelet végrehajtásában!!!

  Ma este már nem leszek, ugyanis megyünk moziba, megnézni a HP uccsó részének első részét. Ez így logikusan hangzik nem?! Gondoltam még a hét elején lefoglalom a jegyet, mert tömegnyomor lesz, hát éppen hogy sikerült két nem is rossz helyet lefoglalni, mert már pirosban pompáztak az ülések rendesen. Majd egy órával előbb el kell ugrani a jegyekért, nehogy aztán feloldják a foglalást. G pedig meginvitált egy kávézásra még az előadás előtt. Mivel ma van a névnapom, elfogadtam a meghívását (ha nem lenne, akkor is így tettem volna! :D). Vacsora nem lesz most sem, helyette pattogatott kuki lesz a moziban. Ketten szoktunk egyet enni. Imádom egyszerűen, szóval erről nem vagyok hajlandó lemondani, mert a mozi úgy teljes. Popcorn és tea, vagy light cola, ha spórolni akarok a cukorral. :D Aztán pedig film végének alig várása, mert ki akar jönni az 1liter lötyi! :D

Legyen szépségesen szép napotok, ANYUKÁMAT PEDIG, ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG!!!!!! No, meg az összes Katalint! Bokáig-tokáig-sokáig! ;) Pusszkó

Szólj hozzá!

Címkék: potter mozi harry katalin popcorn nénvap

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr892472525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása