WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kondi és miegymás már megint, tudom uncsi vagyok...

2010.12.10. 23:07 WannabePG

Tegnap délután voltunk kondiban, de nagyon nem esett jól. Semmi kedvem nem volt hozzá. Ami magában még nem is lenne baj, mert általában a futógépre fellépve ez már át szokott csapni élvezetbe, de tegnap egy rohadt nyűglődés volt az egész.

     Kínomba már direkt szivattam magam 10-es lejtőn intenzíven gyalogoltam felfelé a szívem már majdnem kiugrott a helyéből, persze izzadtam, mint a ló. Aztán valami tekerésnek látszót előadtam a bringán, de közben végig "nyafogtam" belül is és néha hangosan is... Aztán csípőre és belső combra edzettem, aminek mai eredménye, hogy leszakad a csípőm. De legalább ilyenkor tudom, hogy volt értelme, még akkor is, ha egy kínszenvedés volt most. Ha nekem valamihez nincs kedv akkor nincs és kész... Ha az első pillanatban nem érkezik meg, akkor soha. Azért büszke vagyok, hogy végülis lenyomtam az eltervezett dolgokat, arra már kevésbé, hogy nem élvezettel és jókedvvel csináltam... Na majd holnap! Ugyanis még egy alkalom maradt a bérleten és 11-ig jó, szóval nem hagyjuk kárba veszni az is tutkó!

     Ma a mozgás az az alakreform magazin szerint lesz, csak kisebb módosítással, mivel nekem még sajnos nincs meg a 2010-es dvd, ezért vagy a 2008-asról, vagy a 2009-esről fogom megcsinálni a csípő-popsi részt (biztos meg fogok halni xD), aztán pedig a magazin gyakorlatait is, ami főként váll,hát,popsi,derék és has.

Kajáim ma:

  • R: 2 málnás párna, egy bögre tej
  • T: 1 marék napraforgómag
  • E: Sülthús és rizs, szigorúan kistányéron
  • U: 1 túrórudi lesz ez biztos, mert nagyon kívánom :P
  • V: bundás toast kenyér, paradicsommal, sajttal
  • Utóvacsi: egy U1-es csokipuding, egy kiwi és egy mandarin

Adtam az élvezeteknek :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr612508002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása