WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

PillangóKarácsony Képekben

2010.12.30. 11:59 WannabePG

A bejegyzés képen a mi szép kis karácsonyfánk látható, amit apu díszített. Bánatomra idén anyu győzött meg a potya ajándék műfenyő... Szép-szép, de nincs semmi illata, ez nekem nagyon hiányzik. De azért a hangulat nem lett ettől kicsit sem rosszabb vagy ilyesmi, amúgy meg pl. nővéreméknél sincs illata a fának, pedig az igazi.

A karácsonyi asztalka, anyu érdeme:

 

Roni kutya várja az ajcsiját:

Készül a narancsos csokitorta:

Ezúton szeretnék külön köszönetet mondani Heidi-nek az isteni finom ünnepi csirkekrém levesért. Még biztosan rengetegszer fogok ilyet csinálni! Nagy siket volt!!!! NYAAAAMMMM ^^

Aszaltszilvával töltött, baconbe tekert karaj (előző nap kiklopfoltam, bepácoltam, Mmmm), másnap hidegen is fincsi volt még!

Őszibarackos, tejben sült, rozmaringos csirkemell sajttal. Előző nap ezt is beáztattam, fokhagymás tejbe. Mmmm!

A majonézes, póréhagymás krumplisaláta nem úszta meg, vagy én nem voltam elég gyors a fényképezéssel, de mire oda jutottam, már neki esett mindenki, mint bolond tehén a borjának! :D

Ő az én bátyókám, aki nagyon örül a Jézuska ajándékának. Jót pókereztünk ajándékbontás után. Mindenkit elkalapált, aztán másnap G nyerte el mindenki gatyáját. Ezeke a fiúúúúk! :P

A narancsos csokitorta szervírozva:

Vízipipát kaptam karácsonyra anyuéktól :D:D:D Ezen a képen annyit, de annyit röhögtünk XDD

Ez már unokatesóméknál volt 26-án, a képen Katus és leginkább Jedi kutyus látható:

Szépséges keresztlányom feldíszítve :D

Dec. 28. Áki 5 éves nagyfiú lett:

És íme az ünnepelt:

Bocsi, hogy ugrálok itt időben, szóval ez 25-e Pilisvörösvár, ajándékbontogatás:

Apu és a kicsik, Lillus és Áki:

Játszanak a gyerkőcök, Zotyóval az élen :D

És, hogy a nővérkémről is legyen kép, örült ám nagyon:

Kár, hogy kicsit szellemképes lett, vagyis valami árnyék odakeveredett rá. Természetesen a rossz képeket mind G csinálta :D:D:D:D:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr402547994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása