WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kucc-kucc és GNR :D

2011.01.04. 13:40 WannabePG

Ez jellemzi leginkább napközbeni létemet és az éjszakát is. Csak, hogy én is becsatlakozzam a klubba, pocsékul aludtam az éjjel. Ennek oka az volt, hogy kitartóan fulldokoltam...

     Hol azért, mert nem kaptam levegőt a bedugult orromon, hol azért, mert iszonyatosan irritálta valami a torkomat, ezért folyamatosan ingert éreztem a köhögésre. Ittam Hustensaftot, elszopogattam 2 Streptils-t is, próbáltam vizet inni... Alapvetően száraz köhögésről van szó, ami kapar, fájni nem fáj semmim, csak néha már a fejem a sok köhögéstől. Meg mert tele van... Otrivin még mindig jó barát, csak azt nem csinpázom, hogy óránként kelek fel fújni. Közben pedig imádkozom, hogy legalább a drágám ki tudja magát rendesen pihenni. Hálisten jó alvó, szóval ha üveghangon trombitálok mellette azt nem nagyon szokta észrevenni, bezzeg ha leejtem az orrspray kupakját, rögtön fordul egyet. :P

     Na szóval ma reggelre van egy kisebb fajta nyúzottság és orbitális izomláz a combtövemben és a vállaimban. Réka I love you! :D:D:D Ma szinte biztosan be fogok sz**ni, miközben csinálom majd a második napra kitűzött gyakorlatsorokat. Deee nembaj! Úgyis csak addig nyomom, míg jól esik és punktum!

    Persze nem bírtam ki és reggel ráálltam a mérlegre, újabb 40dekának integethetek serényen! Meg kell adni a módját a búcsúnak no! :D

     Apropó reggel. Én olyan, de olyan jót álmodtam. Ne nézzetek hülyének, elmesélem xD Szóval az egész úgy kezdődött, hogy Auchanban voltunk vásárolni anyuékkal. Apu, anyu és Katus. G valamerre kószált ő nem jött velünk. Na, valamin összeszülalkoztunk anyuval, majd fogtam magam és elindultam a nekem szükséges dolgokat beszerezni, kavartam a polcok közt, de nem találtam semmi kedvemre valót, vagy olyasmit, mint amit kerestem, szóval kijöttem az áruházból. És a parkolóban egy kerítéssel körbevett részen Guns 'N Roses "koncert" volt. Olyan unplugged feeling, mikor csak úgy örömködés céljából összeállnak zenélni a "srácok". :D:D:D Álmomban persze a fiatalabbik Axl nyomta az életérzést. Ami teljesen irreális, hogy bazi kevesen gyűltek oda nézni a murit, sőt inkább idős nénik és bácsik ingatták a fejüket. Bezzeg én az első sorban énekeltem ahogy csak bírtam, majd csevelyre elegyedtem Axl Rose-al :D:D:D Megkérdezte, hogy van-e SZERETŐM?!?!?! :D:D:D Aztán sajnos gyors helyszínváltás volt és már a következő kép az, hogy izgatottam számolok be G-nek erről az egészről. Majd sajnos felébredtem! De há indulhatna ennél jobban a nap, minthogy Ax-al dumálok?!?!?!? :D:D Nahh ezt az álmot elemezze ki, aki tudja! :P

R: kb. 5 deka tk. bajor kenyér, 1 mackó sajt, 3 szelet párizsi, sok ubi és paprika, mézes-tea

T: 3 kocka mogyorós-mazsolás csoki, liter citromos tea (ízesíteni nem ízesítettem, csak belenyomattam egy fél citromot, de nem csak a levét, hanem úgy rendesen rostjaira szedve, köll a C-vitamin :P)

E: sonkás-tejfölös-sajtos tészta lesz ;) (ezt annyival egészíteném ki, hogy van nekem egy cuki kistányérom, azon szoktam enni. Na ezt ma jól tele szedtem, mert a szemem azt diktálta, hogy még-még-még eeennyi nem elééég! :D aztán G jót lakmározott, mert bő a felét ott hagytam. Ő persze aztán becsókolt még egy hatalmas adagnyit. Fejlődésben lévű szervezet :D)

U: update 1-es csokipuding és egy óóórijás rudiii :P

V: 2 miniatürizált szelet "kenyér" valójában olyan cipó, amibe tudjátok a krémleveseket szokás előszeretettel tálalni. Na annak a sarka és még az utána következő "szelet-falat" :P Vékonyan megkenve Milli-Life natúr vajkrémmel, két karika paprika, no meg muszáj volt megkóstolnom az incs-fincsi ínyenc chilis camambert. Akcijjós volt a tacskóban :$ Imádom! Előző életemben (valamelyikben a százbillióból) francia is voltam. :D

Sport: RR 2009-es dvd-ről a popsi és csípő rész, előtte pedig barátok-közt nézés közben, lenyomtam a magazin második napjára kitázött feladatsorokat. Naaagyooon fájt! :D Ennek ellenére, vagy ezzel együtt, jól esett. O.o Tudtam én, hogy mazochista vagyok, csak nem sejtettem :D Holnapra valszeg menni sem fogok bírni, de vígasztal a tudat, hogy holnap pihi nap ésésésés regenerálódás hegyek.

Mai boldogságlöket: G megjegyezte, hogy a hasamon már látszik a változás. Durva mi? Pedig ő aztán minden nap lát ruhában is meg anélkül is :D (Együtt zuhizunk mindig ééés a többi ééés a tübbi +18 xD )

Locsifecsi mára kikapcs! Álmodjatok szépeket! És a legfontosabb ALUDJATOK JÓL!!! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr502559846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása