WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mozi és nyugis vasárnap

2011.01.09. 19:03 WannabePG

Nos, hát akkor ma végre eljutottam idáig, hogy blogoljak egy sort. Valamiért ma egész nap a holdkór van rajtam, de azért igyekszem összevakarni magam, mert még meg kell váltanom a világot is gyorsan a heti hatodik torna formájában majd.

     Tegnap moziban voltunk este, megnéztük az Üvegtigris 3-at. Szénné röhögtük magunkat, ahogyan az várható is volt, hozta az előző két rész színvonalát, Sanyi még mindig a Kiráááály! Nekem abszolút tetszett! 5* Mivel ki kellett ugranunk Ausztriába tankolni, ezért csak a 22:30-as filmet értük el, ennek következtében jó későn, valamikor negyed 1 körül jöttünk ki a filmről. Utána még egy gyors Tacskó is be volt ütemezve romantikus program: tampon vásárlás :D Azért befigyelt a kosárba egy üveg 2008-as pinot noir vörös borocska is, hogy az est hátralévő része tényleg romantikusan teljen. Vagy inkább hajnal hátralévő része.

     Itthon aztán bebújtunk az ágyba 1-1 pohár finom borocskával, elkortyolgattuk, beszélgettünk, majd összebújtunk és alukáltunk egy nagyot. Ennek fényében a vasárnap délelőtt ki is maradt, mint olyan kihaló állatfaj. :D A kajálásom is ma össze-vissza volt, de azt hiszem benne vagyok a keretben bőven csak az időbeni beosztások nem mentek maradéktalanul.

     Eleve mivel későn ébredtünk és álltunk neki reggeli-tízóraizni kb. sikerült is megennem majdnem 50g ch-ot, de azért annyit tán mégsem. :P Először megettem az 5dkg tk kenyérkémet, cs.mell sonkával, sajtikával, de aztán kacsingaott rám egy tk kifli is, aminek felét G tolta a homloka alá, felét pedig én. Nem mértem le de gondolom, hogy a 30-at túl léptem, de 50-en még belül voltam. Szóval reggeli tízórai egy füst alatt letudva valamikor fél 12 környékén :D

     Ennek következtében kései ebédelés volt, valamikor 3 tájékán került sor az ebédre, ettem egy tányér (2dl) finom gyümölcslevest, aztán pedig kistányéromra kiszedtem 1,5 szelet pulykamellet, amiből aztán felet G-re ruháztam végül. Köretnek pedig kb 3 evőkanálnyi rizst. Inkább a csalamádéra voltam ráizgulva, mint a rizsre bevallom őszintén, ennek fényében inkább husi és savanyúsgá volt, a maradékomat pedig G konyhamalackám diktálta magába. :P Meg aztán még valami csokis kekszet is elrágicsált mert szegény biztosan éhes maradhatott a 2,5 szelet pulykamell és egy halom rizs után. :D:D:D Hiába ő szereti édessel befejezni a kajálást. Nekem az édes után mindig sósat "kell" ennem, így inkább ki is hagyom ezt a lépést és csak simán befejezem a sóssal a dolgokat.

     Arra viszont nem vagyok büszke, hogy ma nem nagyon ment a folyadék fogyasztás. Itt vol pedig mellettem a 2 literes mentes vizem egész nap, most is még háromnegyedik van. Igaz ebéd után megittam egy multivitamin pezsgőtabit feloldva 3dl vízzel, de hát ez karcsú. Most kortyolgatom a vizet, aztán úgyis ha nekiállok Rékázni leapad majd az a vizmérték :D Eddig ez a tapasztalat :P

     Na a vacsi az ilyen semmihez nincs igazán kedvem ezért mindenből csipegetős borzalom lett. Ettem egy karika ananászt (kb 200g), egy almát, amit megrágtam, majd felét G-nek adtam :D (hát ezért hízik ez a "gyerek" mindent vele etetek meg úgy látszik! :D:D:D:D), aztán még egy kisebb banánt is megettem. Meg egy mini islert... Aztán jött a kéne valami sós szindróma, ezért egy vajas kiflit megettem. Arra a vékony finom ropogósra gondoljatok. Ami nagyon picike, ellenben fehér is és még finom is.

     Összességében véve ma nagyon szétszórt voltam, hát ez van én sem vagyok az állandó kontroll mintaképe, de valszeg bele is diliznék, ha folyton minden lépésemet rögzítenem, számolnom és kontrollálnom kéne. Én az spontaneitás fő mestere és gyakorlója maga a megtestesült kiszámíthatatlanság :D Oda veszne a bájos izgalmam :D:D:D:D

     Most pedig le kell rónom tartozásomat a sport frontján is, ezért irány a surány, Réka 2009-es dvd-jéről a hasizom, plusz a magazin gyakorlatai. Ahogy elnéztem: mell, has, váll, bicepsz vár rám képes kínok formájában. :D

Have a nice day a továbbiakban, ha esetleg elhaláloznék a tv előtt vagy ilyesmi! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr182572329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása