WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2011.01.10. Hétfő

2011.01.11. 06:25 WannabePG

Akkorát aludtam gyerekek, mint az állat! Fél tízkor tértem magamhoz, hirtelen nem is tudtam merre vagyok arccal. Aztán áttapiztam az ágy másik felére, tudatosult, hogy üres. Ránéztem az órára, ejjha mondom, ma is jó volt az alvókám!

Talán a sok sport teszi, de mostanában nagyon jókat szunyálgatok, mióta újra szelel az orrom. :D Múlt héten megvolt a hat torna, amire nagyon büszke vagyok, mert nem ám akármilyen lityi-lötyik voltak, hanem kemény Réka tornák. 114 kilóval azért azt mondom kell hozzá elszántság meg akarat, hogy emelgessem a nagy sonkáimat, meg még gumikötél, súlyzó, step-pad és társai. Szóval most dagad a mellkasom, de nem a súlytöbblettől, hanem a büszkeségtől, hogy az első hetet ilyen szépen megcsináltam. Van jutalom is a kemény melóért, kellemes izomlás, no és persze 90 deka mínusz! Pedig még mindig nagylány is vagyok, de ez sem tántorít most el a fogyástól úgy látszik. :D A kajákra igyekszem odafigyelni, de pl. pénteken volt Meki is! Szóval mindenki láthatja én aztán nem sanyargatom magam. Kötöttem kompromisszumut a makacs agyammal. Voltunk Mekizni, cserébe nem dupla húsos-dupla sajtos, dupla krumplis, dupla-dupla nemtom mit ettem, hanem egy isteni finom csirkés caesar salit öntettel és mcnuggets-et. Mert fogtam felcsaptam szépen a tápanyagtáblázatukat és megnéztem mi fér bele a keretbe. Jól laktam? IGEN Mekiben ehettem? IGEN megkaptam az ízeket amiket szeretek? IGEN Még így is sikerült fogyni? IGEN. Szóval nem érdemes szenvedni sem a kajával, sem a sporttal. Ésszerűség és ennyi. Na de majd amikor nem "csak" mínusz 3,7 kg lesz mögöttem, hanem 30, akkor ráérek "okoskodni". Addig pedig örülök az apró lépéseknek, amikkel haladok afelé, hogy egészséges szép kismama legyek. 1-2-3 éven belül, ha minden jól alakul.

Igen ez nagy motiváció. Mióta együtt vagyunk G-vel egészen átértékelődtek azok a célok, hogy mit is szeretnék az élettől és hogyan is kívánom azt elérni. Előtte volt a karrierista szingli jövőképe, aki csak a munkában tud kiteljesedni, mivel a szerelmi életem minden volt, csak nem egyszerű és lányregényes. :D Aztán eljött a barna hercegem az ezüst hondán és minden a feje tetejére állt és én ezt abszolút nem bánom sőt! (tudom több ponton sántít a mese, de hát én sem a toronyban vártam, leengedvén arany lajtorjámat :P) Csak azt tudtam, hogy egyszer eljön a hercegem, mert mindig is ilyen kis érzékeny kislány voltam belül, aki hisz a mesékben. Ez most is így van, én tudom, hogy boldogan élünk majd míg meg nem halunk és happy end lesz a vége. El sem tudok képzelni más folytatást! Mivel én írom a mesénket, azaz közösen írjuk az alkotás joga nálunk van, hogy szép rózsaszínre festjük-e a jövőnket, vagy nem. Na mit is akartam ebből kihozni? Ja igen a motiváció. Bocsi, hogy itt csapongok, nem tudom mi van ma velem, kiborult a rózsaszín ködös bili én meg letüdőztem. :D:D:D

Motiváció: tegnap szóba került a baba dolog. Oké tudom még csak 22 leszek 8 nap múlva (:D) de azért már foglalkoztatnak olyasféle dolgok, hogy saját kis kuckó, gyerek-vállalás és miegymásos. Ez még tán nem bűn :P Persze emelett foglalkoztat valami olyan állás is, ahová el kell járni emberek közé és főleg állandó és bejelentett, mert hát addig nehezen is jutnánk egyről a kettőre. Szóval sok minden foglalkoztat, de az egész alappillére az egészségem. Csak akkor tudok maximálisan kiteljesedni a munkában a sportban a magánéletben, ha bírom szusszal. Márpedig ahhoz kell egészség-kondi, miegymás. Ekkora túlsúllyal viszont most minden vagyok, csak egészséges nem. Bár bevallom én nagyon jól érzem magamat a bőrömben, de tény, hogy vannak nehezítő körülmények. Én meg szeretem a kihívásokat! :D:D:D Azért jó lenne 22 évesen nem derékfájósnak lenni. Cukros sem szeretnék lenni, másperdig a hajlamom megvan rá, hiszen anyu is 2-es, meg nővérem is. Napi 4X szúrják magukat inzulinnal és hát ez elég elkeserítő. A nővérem még csak 36 lesz fiatal!!! Én meg pláne az vagyok, ezért most kell változtatnom és jól csinálnom, hogy mindezt elkerüljem. Apunak a vérnyomása magas, nekem most tart a határértéken (a felsőn...) Szóval jó lenne ezt is szabályozni. A cukrom hálistennek tökéletes, néha még tán kissé alacsonyabb is az indokoltnál, de átlagban nagyon klassz eredményeket produkálok és szeretném ha ez az elkövetkezendő 80 évben is így lenne.

Első számú cél, még mindig a 2 számjegy, akkor jöhet az eljegyzés :D Addig nem! :P Második számú cél, egészségesen, fitten élni, tartani a súlyomat, ami akkorra már 75 környékén fog járni, elhagyni a fog.gátlót, 1 évig "tisztulni" aztán jöhet a baba projekt. Addig pedig találni valami jó kis melót, segíteni továbbra is sokat G vállalkozásában és tervezgetni a szép közös jövőt.

Tarthatónak tűnik és nagyon tetszetős is ez a dolog. Úgyhogy indulok is és megteszem a sokadik lépést efelé a szép jövőkép felé. ;)

R: 5dkg tk. toas kenyér, cs.mell sonka, paprika, paradicsom, póréhagyma, 2 falat füstölt parenyicával. (30) 2 dl csalán tea

T: 25 g mogyorós-mazsolás milka :$ (14,5) + egy kanál mogyoróvaj. Karácsonyra kaptuk, lemeóztam, fini! Ezzel együtt szerintem megvan a 20.

E: 2 dl édesítővel készült gyümileves, 10g pulykamell párizsi bundában, 3 evőkanál krumplipüré, 1 evk. párolt zöldség. Nem volt túl nagy kedv enni, kicsit feszült az alhasim. De legyen 50 és akkor jól túlbecsültem :P

U: 1 konzerv zöldséges halacska, fél szelet tk. bajor kenyérrel (20)

V: tk toastból sonkás melegszenya, 2 szelet sajttal, egy pici ketchuppal.

Sport: 2010-es Réka dvd-ről 20 perc felsőtest, aztán ennyi. A magazin gyakorlatait most nem tudtam megcsinálni, mert jön a hidegfront, nekem pedig fáj a térdem. Szóval most csak félmunkát végeztem, de nem sajnálom. Élvezetből csinálom, nem szenvedni akarok :) Jól esett azért nagyon, kemény volt, még G is mondta a magáét, pedig neki aztán jóval erősebb karjai vannak a fizikai munka miatt. :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr832575798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása