WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2011.01.11. Kedd

2011.01.12. 11:44 WannabePG

Az Alakreform 9. napja. Jó, mert a kilences a kedvenc számom. Jaa és másnak a napja is van ma, méghozzá, hogy ma vagyunk 17 hónaposak Mókuskával.

     Bizony-bizony, csak úgy repkednek a hónapok, évek, évtizedek ilyen jó társaságban :D Kövi hónapban már elmondhatom, hogy 1,5 éve boldogítjuk egymást és sosem volt még ilyen hosszú és komoly kapcsolatom. Talán G még nem is sejti, hogy az elkövetkező 100 évben már meg sem tud majd tőlem szabadulni. Tudja ő, csak nem sejti! :D:D:D:D

     Ma igazán korai kelő voltam, de annyira jól aludtam és abszolút nem vagyok fáradt sem. Tegnap este olyan 11 körül még ágyba bújtunk 1-1 pohár bor társaságában és koccintottunk Ránk! ;) Előre a medve bőrére :D Reggel fél füllel hallottam 4:45-kor csörögni az órát, de aztán hamar vissza is aludtam, egészen 5:22-ig. Akkor hallottam egy kilincs kattanást, amire felébredtem (úgy látszik nem sikerált még igazán mélyre szunyálnom magam alig 3/4 óra alatt :P) na szóval felébredtem, ránéztem az órára, mondom úristen, ha G csak most ment ki, akkor ő bizony elaludt, ilyenkor már indulni szokott és húúúha. Aztán kimentem pisilni, látom ám, hogy sehol senki és már sötét van lent is, és matatás a bejárati ajtó körül. Szóval már fél lábbal az udvaron volt épp zárta be maga mögött az ajtót. Huhh akkor megnyugodtam, hogy mégsem késett el, csak biztosan visszajött valamiért. Így is volt, le is esett rögtön a kis fondorlat és mint a gyerekek húsvétkor, én is nekiálltam keresgélni a meglepit. Könnyű dolgom volt, mentem az isteni finom parfümillat után. Várt is már a frissen íródott, ropogós, illatos levélke az asztalon. Telis-tele szívecskékkel és egy kis üzenettel, mert nagyon szeret engem ez a drágaszáááág! Indulhatna jobban a nap? Gyorsan írtam neki egy szívhezszóló sms-t, aztán még szagcsiztam egy darabig a cetlit, de már olyan izgatott és mosolygós lettem, hogy visszaaludni nem is tudtam volna, szóval beköltöztem a laptoppal az ágyikóba és azóta csak kockulok, csak kockulok. :D

     Előnye is van ám a korán kelésemnek, végre kipróbálhatom, milyen tényleg akkor enni, amikor "kell". Mivel hétalvó vagyok, mindig elcsúszom a reggelizéssel és 10-kor kezdem a napot érdemben, aztán mivel nem akarok nagyon későn vacsizni, nem mindig van meg a 3 óra az étkezéseim közt. Szóval ma 7:00,10:00,13:00,16:00 és 19:00 lesz a kajálások időpontja. Ha beválik és nem leszek éhes, nyűgös blabla a hajnali reggelizéstől, akkor lehet, hogy rendszert csinálok belőle. Ha mást nem felkelek reggelizni, aztán visszabújok még egy kicsit :D Ez vagyok én igen, a lustika! :P

 

 

 

 

 

 

R: egy csomag fügés JóReggelt! (32)

T: 38 g Molke kenyér, 1 szelet sonka, 4 karika bergfürst, 1 mackósajti (19)

E: 5dkg durumtészta (tollhegy), 10 dkg tejfölös pulykamellel és egy update csokipuding (kereken 50)

U&V: No, hát ez nagyon kajálós nap második felére sikeredett. Csodálkoztam is, hogy nagylányságom napjai alatt nem tört rám a lezabálnám a vakolatot is életérzés. Most, hogy 7kor reggeliztem délutánra eljutottam ebbe az állapotba. Nem uzsiztam, de 6-kor úgy bevacsiztunk G-vel, hogy lesz mit böjtölni miatta. :P Hozott egy pizzát, amiből 2 szeletet megettem, majd még 2 sajttal-sonka kockával és póréhagymával töltött pulykafalatot is bediktáltam. Fogalmam sincs hány g CH de sejtem, hogy túlléptem a keretet. :$

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr42578513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása