WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

A mindig történik vele valami lány :D

2011.02.02. 11:06 WannabePG

Nálunk ma korai ébresztő volt mindenkinek. Apu is hatra jár dolgozni, szóval anyu kel vele, ahogy én is szoktam G-vel. Családi hagyomány:D

Aztán 5:45-kor én is felkeltem, képzeljétek valami van a bal szememmel. Már tegnap reggel úgy ébredtem, hogy be volt dagadva és tisztára be volt vérezve, mintha egy alaposat behúzott volna nekem valaki... Aztán az este meg kihalásztam belőle valami cérnadarab szerű "izét", valami szösz belemehetett, aztán a szemgolyóm már kezdte magába építeni. Guszta mi? :P Na ma reggelre meg úúgy de úgy becsipásodott, hogy alig bírtam kinyitni, ilyen jó kis csíkszemem van. Átmegyek kínaiba. xD Anyu főzött nekem kamillát, aztán azzal borogattam, most már kezd megnyugodni és nem is fáj. Látjátok? Velem tényleg mindig történik valami :D:D:D Nyusziszem Kisasszonnyá avanzsáltam a Pillangó Kisasszonyból :P De ahogy telnek múlnak a percek, egyre szebb és már nem is olyan piros, mintha kétszer ilyen piros lenne :DDD

No és akkor a mai evészet, ma is volt nasikázás, de már annyi haladás volt az ügyben, hogy túrós nasikát ettem. egészen pontosan pöttyös pont 2-t. ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr502633006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása