WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Itt vagyoooooooooooook!!!!!!!!!!

2011.02.16. 06:20 WannabePG

Jajj ezer, meg egy éve nem sikerült írnom a naplómba bocánat-bocánat!!! Kb. február 11. óta tegnap volt az első nap, hogy mérhető időtartamot töltöttem a gép előtt :D

Lássuk csak mik voltak! Pénteken azaz 11.-én az uram egy órával előbb jött haza és elmentünk az egyik kedvenc éttermünkbe megünnepelni, hogy 1.5 évesek lettünk. Szupi volt! Fokhagymakrém levest ettem cipóban, a cipót közösen ettük, mert kifogott rajtam. Szinte már a levessel jól is laktam, de azért egy kis adag Viczák né titkát is legyűrtem, igaz ennek is a vége G-re hárult. :D Ő azért állta a sarat és vígan besegített nekem, ki beleském ^^ Nagyon imádom mééég mindig! :D Az est a továbbiakban sétafikával és soppingolással telt, meg elhoztuk haza G húgát is, meg beugrottunk 1-2 helyre otthagyni pár szórólapot. Hamar ágyba kerültünk aznap, persze semmiképp sem alvás céljából :D:D:D

A szombat délelőtt lustizásé és muffin sütésé volt. Délután pedig vendégségbe mentünk. Társasozós összeröfi. Öregesen nyomtuk, mert fél 11 körül már itthon is voltunk. Ejj nem lesz ez így jó! :D Azért még fennt voltunk egy darabig, leginkább az ágyon, szintén nem alvás miatt :D Úgy fest ez egy ilyen hétvége volt. :P

Vasárnap pihi hegyek, egy kis favágás (mármint G vágott fát én közben kiolvastam a Cosmómat :D). No és a sebeimet nyalogattam, ugyanis sikerült megégetnem a reggeli sajtos-bundáskenyér készítése közben a jobb mutató ujjamat. Na mondom frankó, akkor ma nem sikálunk fürdőt! :D Megcsappant szegény aloe verám egy ici-pici levélkével, de csodákat művelt! Imádom!!! Azóta lett egy takaros kis hólyag az ujjamon, de legalább már nem fáj. Csak furi, mert alig érzek vele. :P Délután sikeresen úgy bealudtunk, hogy csak na. Este leginkább közös tv-nézés volt a nagy program, aztán ismétcsak alvás, csak még előtte kicsit lefárasztottuk magunkat hozzá :D

Héétfőő-héétfőő, azaz Valentájn-nap. Annyira nem kerítettünk nagy feneket neki, azért kaptam G-től egy szépséges szál vörös rózsát. Utána közös ebéd itthon, majd sok-sok bújcsi, masszázs és egyéb 18+os dolgok szor három :$ Biztos valami volt a levegőben. :D:D:D:D Én nem tudom mi van velem, mióta leálltam a fog.gátlóval tiszta nimfomán lettem. Már G is szóvá tette, hogy kezd visszatérni a kapcsolatunk legelején lévő lelkesedés. Mégis lehet abban valami, hogy némelyik tabletta libidó gyilkos. Bár bevallom nekem szedés alatt sem tűnt fel, hogy frigid lennék. :D De azért az tény, hogy mióta nem szedem gyakrabban jár az eszem rajta :D :P :$

Tegnap kedd volt és kondi nap lett volna, de elnapoltuk, nem merek még rámozogni a derékfájásomra. Kezd már uncsi lenni, hogy egész nap zsibbad a jobb lábam. Persze kenegetem meg fekszem, amennyit csak tudok. Hát hiába a sérv már csak ilyen... A szerencsém az, hogy most csak egy adott területen van picike becsípődés, így azért mozogni tudok, nem dőltem úgy ki, mint nyáron mikor teljesen nulláztam magam úgy 2-3 hétre. Azt nagyon utálom mikor feküdni kell egész nap és fél óráig tart kimenni a wc-re is, ami itt van 5 méterre... Undok egy állapot, főleg így 22 évesen vááááááááá. Bár tom, hogy nem kor, meg akármi függő, leginkább hajlam és ha már egyszer előfordult akkot bármikor jöhet újra... Én kb olyan 17 körül voltam, mikor először meglátogatott karácsonykor a hívatlan vendég. Örültem neki nagyon mondhatom... Persze biztos vagyok benne, hogy majd ha leadtam már az összes súlyfeleslegemet, könnyebb lesz ez a dolog is. Legalábbis ajánlom neki!!! :D

Nos esemény ügyileg ez minden, laza volt a hétvége, de tán nem teljesen eseménytelen. Kaja fronton igyekeztem jókislány lenni, az összeröfin megemberelni magam, de azért még így is jócskán sikerült mindent megkóstolgatni. Másnap volt is gyomorfájás. Mindig szenvedek ha hülyeségeket eszem, sztrjájkol a szervezetem a chips, sós rágcsa, gumicukor ilyesmik ellen. Jó fej, csak én vagyok hülye és nem hallgatok rá. Önző módon élvezem az ízeket. A chips a gyengém! Régen képes voltam 2 zacskóval is megenni rendes kaja helyett. Imááádom! Mostanság meg kb. csak akkor eszem ilyesmit, ha valami összejövetel van, akkor sem annyit, mint amennyire képes lennék. Én ezt már haladásnak nevezem! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr472664498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása