WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétfő

2011.02.21. 15:45 WannabePG

Nem haltam ám ki teljesen, csak szokás szerint mozgalmas volt a hétvége. Vagy legalábbis kockulás-mentes.

Szombaton lustálkodtunk, de nem olyan nagyon sokáig, aztán pizzát sütöttünk, amiben kisebb pertpatvar keveredett, készítés előtt is és után is. Valami elátkozott pizza lehetett. Azért fini volt! Délután pihike, olvasgatás, lazulás volt, este pedig elmentünk nyakunkba venni Sopron-cityt. Volt minden! Vacsizni szerettünk volna a kedvenc éttermünkben, de dugig volt, mi meg nem foglaltunk asztalt így mondták, hogy 3/4 8-kor nézzünk vissza. Huhh hát jó későn, mondom majd tolok valami salit v grillezett zölit. Na ebből tormás-sonkával töltött rántott husi lett meg vegyes köret, szóval ennyit a nagy diétázásról. Míg az asztalunkra vártunk beugrottunk egy közeli sörözőbe G haverinája a pultos csajszi, múltkor vittünk oda pár szórólapot. Ingyen reklám mindig jól jön. No benyomtam egy Red Bull-t. Az étteremben a menüt említettem, mellé narancslevet ittam. Ez után találkoztunk egy másik haver-csajjal egy pince-helységes kocsmában, ott egy Burn-t ittam meg, majd átmentünk egy szórakozóhelyre, ahol ismét egy Red Bull esett áldozatomul. Jaaa étterem után bementünk a kedvenc teázó/kávézó helyünkre az Arabescába is, ahol megittam egy Caffé Latte-t. Energiaital-kávé-energiaital-energiaital... Na mondom ha most nem patkolok el heveny szívdobogásban, akkor sose! De mint a mellékelt ábra mutatja, még élek, sajnos vagy nem sajnos

Jó korán ágyba kerültünk, nem vagyok már a régi. Legalább 10 évet öregedtem az elmúlt 8 hónapban, mióta itt lakom. Nem örülök neki, de nem tudok mit csinálni vele, totál bekattantam már a 4 fal között és már hétvégente sem tudom igazán jól érezni magamat társaságban... Szóval depi van ezerrel, főleg vasárnap hatalmasodott ez el rajtam, amikor is reggel elfelejtettem mérlegelni (amúgy is 11 körül keltünk alapból...)és aztán pancsi meg ebéd után álltam rá a digitális dögre...A sírógörcs kerülgetett, hogy képes vagyok éjszaka leforgása alatt 2,5kg-t hízni?! Aztán ma reggel is elfelejtettem mérlegelni már reggeli közben jutott eszembe hogy fákk... Biztos tudat alatt kerülöm, nehogy megint csalódás legyen. Amit persze én okozok magamnak, de mindegy. Össze kéne vakarnom magam, mert hogy a szarba lesz így májusra 2 számjegyű?!?!?!

Vasárnap délután az kocsi takarítással telt. Most csillog-villog a műszerfal is fénylik, mint a Salamon-töke. G lefújta valami speckó izével. Portaszítós szilikonos miújság. Most amúgy a szomszédban berregteti a láncfűrészét, ő a Texasi láncfűrészes Valami diófát vág ki éppen.

Bocsi, hogy ez a bejegyzés ilyen csapongósra sikeredett, de nem vagyok valami jó passzban mostanság. Csendes-depresszív hangulat jellemez. A hónapban a kondi is elmarad anyagi okokból. Nem jött be egy meló, amivel számoltunk még hétvégére de hát vizes talaj, és sár-latyak miatt beintett odafentről a Főnök. Szóval itt ezek mennek meg a bárány-felhők. Broki van 20 centis, a kerületeee!

15:55 ~ Na azért a mai kajáról is essék néhány keresetlen szó, íme:

R e g g e l i az egy zsemle volt, vajjal, 3 szelet csirkemellsonkával, póréhagymával és sok retekkel. No és tejeskávé.

T í z ó r a i egy narancs és egy Actiplus képében jelent meg.

E b é d gyros fűszeres pulykamell, salátával. A salátában uborka, jégsali, paradicsom, paprika, póréhagyma volt, meg egy pici wok fűszerkeverék. Finomat csináltam!

U z s i r a meg bevágtam egy epres müzliszeletet, ami alul joghurtba van mártva. Mmm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr472677264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása