WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd

2011.02.22. 21:08 WannabePG

Szép napot a kedves olvasóimnak! Milyen jó is lenne nyárra ilyen bomba alak neeem?

A napocska szépen süt, ezzel arányosan a kedvem is egy fokkal jobb. Amin kúszik a hőmérő higanyszála, a kedv-barométerem is biztosan feljebb tornázza magát. Legalábbis nagyon ajánlom neki!

Az éjjel elalvás előtt relaxációs mp3-at hallgattam, de nem nagyon ment az ellazulás, annyi szarság járt a fejemben, hogy csak na! Aztán hajnalban ébresztő volt 5-kor, torokfájásra sikerült kelni. Elszopogattam egy Streptilst, aztán még 10-ig játszottam az erre fordulok, arra fordulok na még egy kicsit, fáradt vagyok, jaj már ennyi az idő, oké-oké mindjárt felkelek, című darabot. Megint meghallgattam a hangos terápiát, ezúttal sikerült is koncentrálni. Próbálom kicsit tuningolni magam agyilag, mert nagyon le vagyok pukkanva minden téren. Szóval össze kell szednem magam nincs mese. Össze AKAROM szedni magam!

No és akkor a lényeg, a mai kaja. Mivel reggel fájt a torkom, így nem nagyon vittem túlzásba az evészetet és még a tízóraim is itt figyel mellettem. Így biztosan nem lesz nehéz betartanom ma a diétát!

R e g g e l i 1,5 pizzás Abonett, negyed csípős mackó-sajttal, paprika, retek, toast-sonka. Mellé pedig egy jó meleg tejeskávé.

T í z ó r a i 1 narancs és egy Actiplus drink. (Mindjárt neki is állok magamba diktálni)

20:57

~ E b é d:Az fini gyros fűszeres pulykamell volt, meg kb. két evőkanálnyi rizs. És savanyúsághegyek. Ja és egy kifli is lecsúszott.

U z s i egy eperjó volt. Ezer éve nem ettem és annyira fiiinom volt!

V a c s i isteni finom zabpkorpás túrógombócot csináltam. Mmm! Pofon egyszerű és isteni finom! Én 25 dkg félzsíros túróból csináltam, 50g zabkorpából, egy kis citrom lereszelt héjából és vanília-aromából csináltam. 1 órára betettem pihizni a hűtőbe, aztán vízben kifőztem. Nyolc szép nagy gombócka lett belőle, darabonként 34 kcal, 1 gramm zsír, 4 gramm szénhidrát és 2 gramm fehérje. 3 db-ot bírtam megenni belőle, aztán kint is volt a MEGTELT tábla.

Így a mai napot 824 kcal-al és 118 g ch-al zártam. Picit kevés, de mivel torokfájással keltem, annyira nem volt rajtam a zabálhatnék. Nem is bánom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr342681701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása