WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2011.02.24. 14:17 WannabePG

Tyűű ma nem ébredtem torokfájásra hálistennek, 9-ig húztam a lóbőrt, mint a kisangyal.

Ma is isteni jól néz ki az idő, de sajna csak innen bentről, mert iszonyat hideg van és bolond szél fúj...

Akkor jöjjön a kaja részleg:

R e g g e l i 2 db pizzás Abonett, harmad mackósajttal, retek, toast-sonka és az elmaradhatatlan tejeskávé.

Nos hát eddig ez minden. Most van dél, kb leugrom egy joghurtért, meg tolok egy narancsot is, meg esetleg 1-2 puff.rizst. Aztán ma kései ebéd lesz, gulyásleveske meg csintalan-palacsinta. De mivel azét annyira nem vagyok oda, vagy eszem egyet sósan, vagy kihagyom a buliból. Még meglátjuk!

T í z ó r a i 2 szelet puffasztott rizs volt.

E b é d Két tányér isteni finom guláysleves-light 1,5 szelet félbarna kenyérrel és egy harapás palacsintát is ettem G palijából.

U z s i hazafelé beugrottunk Fertőszentmiklóson a Sparba, és megláttam egy hagymás-spenótos Bake-Rolls-t. Hát nekem muszáj volt megkóstolnom, éreztem nem élhetek tovább, ha ez nem így lesz! Szóval vettünk és közösen be is nyomtuk. Isteni finom, nem olyan erősen fűszeres mint a többi. Persze sejtem, hogy mikor látott igazi spenótot! Amire büszke vagyok: a boltban csomó szart össze akartam vásárolni, de lebeszéltem magam róla. Végül egy csokis közepű keksz azért befigyelt.

V a c s i Mikor hazaértünk ettem 1 db palacsintát sonkával-sajttal és póréhagymusszal töltve. Kis mustárt is nyomtam rá, nagyon fini volt. Nekem nem ízlik anyós palacsintája, amúgy sem vagyok oda a paliért, de az övéért meg pláne nem, mert nekem túl sós az édes töltelékkel kombinálva...Szóval általában sajttal meg ilyenekkel töltöm. Na szóval ebből ettem 1 db-ot, majd feljöttünk dvd-t lesni (Social Network) közben meg 2-3 szem kekszet elrágcsáltam. G megint megbukott személyi edzőként, én meg akaratgyenge voltam ismétcsak. Ez minden mára, mindjárt megyek és jól kiszámolom, hogy mi is a tényeken alapuló számszerű helyzet! Jeeee

Na majd holnap mert most nem enged fel a számolgatós oldalacskám Mégis sikerált, 1550/161. Egész jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr692687483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása