WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szombat

2011.03.06. 20:37 WannabePG

Napsütéses szép napocskát mindenkinek!!! Legyen jó hétvégétek, olyan, amilyet elképzeltek magatoknak!!!

Tegnap elfelejtettem mondani, hogy híztam csak úgy 1 kg-t. Most vagy a tészta, vagy valami vízvisszatartás nem tudom, de egyik napról a másikra ez nekem olyan brutál tényleg... Lefele dekánként vánszorgok aztán 1 nap alatt meg huss vissza a starthoz. Baromi rossz érzés... Na mindegy!

Mára azért 40 deka le is ment ebből a hirtelen szerzett nemtommiből, úgyhogy banyek nem kéne mérlegelnem minden nap. Bár különösebben nem stresszel a dolog, de hát azért mégiscsak fákkjú...

Most megkukkoltam a kis füzetecskémet, hétfőhöz képest -20 dekát tok felmutatni. Na majd holnapután kíváncsi leszek mennyit mutat a digi-pajti. Jó lenne, ha meglenne a fél kg mínusz, ahogy a nagykönyvben írva vagyon.

Bár biztos az sem ártana ha felemelném a seggem végre és megmozdulnék.

Apropó mozgás: holnap, ha minden igaz megyünk kirándulni az urammal. Már alig várom! Ma délutánra meg egy kiadós séta és szórólapozás van tervben. Amúgy most szalma vagyok, apóssal pasis napot tartanak, elmentek Wienerneustadt-ba valami műszaki boltba fúrókra csorgatni a nyálukat. Olyasmi endorfin termelődés lehet ez nálunk, mint nekem a shopping

Kaják:

R e g g e l i: Eddig pár falat újhagymás chips... Hozzá tartozik az egészséges életmódhoz... Pfh. No de úgy voltam vele, hogy kívánom mert régebben függő voltam, és akkor inkább most délelőtt egyem meg, mint este a tv előtt dögölve nem? Na akkor jól megmagyaráztam a bizonyítványomat úgyhogy haladok is tova szemöldököt szedni, mert tegnap elfelejtettem

T í z ó r a i: Fél sajtos kifli 3/4-e némi margarinnal, csirkemellsonkával, paprikával és salátával. Meg 2 dl kakaó

E b é d: Sülthusi, krumplipüré némi céklával és káposztával.

U z s i: Győri édes duplajó...

V a c s i: Aszalt szilvás joghurt.

2400/224 Nyüfff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr212716519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása