WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétfő

2011.03.07. 12:14 WannabePG

Szép új napra virradtunk és csodásan süt a napocska is. Kár, hogy olyan hideg szél fúj, hogy leszakad az ember feje. No, igen így jár az, aki Mo. nyugati részére költözik.

Ma nagyon energikusan ébredtem, hatalmas jót aludtam, pihentető is volt és jó kedv csináló is. Délelőtt a napelemeimet töltögettem az emeleti nappali tetőablakánál. Nagyon jó érzés volt napozni ablakon keresztül, így azért mégis csak szélvédettebb a muri! Előtte pedig egy nagyit szellőztettem, friss tavaszias levegőt engedtem a házba.

Kaja ügyileg eddig úgy állok, hogy megittam egy csésze kávét és elszopogattam utána 1 kockacukrot, ahogyan a nagykönyvben írva vagyon. Éhes nem vagyok, ellenben kezdem érezni, hogy jön a savam egy picit. Amíg nem vészes tűrök csendben - ennyit megérdemel a szervezetem tőlem - ha pedig már nagyon ég a pokol, iszom egy kortyot a savlekötőmből. Csodaszer!

Az ebéd 2 kemény tojás lesz, szerencse, mert én a keményet szeretem! (És tojásból is!!!)

Vacsi pedig egy nagy szelet csirke-cickó citrommal és csipet olívával. Nyamiii!

Ja igen és inni, inni no és inni!!! Ez magamnak jegyzet, hogy ne felejtsem el. Bár büszke vagyok magamra, hetek óta majdnem minden nap megvolt a 2 liter vizem. Sőt több is. Ugyanis minden nap 8 pohár vízre törekszem. Mivel 3 decis a poharam az 2.4 liter víz/nap. Egész könnyű betartani, van egy klassz kis oldal ott töltögetem a virtuális nagypoharamat a nyolc kicsivel. Jó móka és azóta tényleg iszom is rendesen. Tenk jú néked Myfitnesspal pont com!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr502717999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása