WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Túl a harmadik napon

2011.03.09. 19:51 WannabePG

Ki mondta, hogy éhezni kell?

A helyzet az, hogy ma 2X is megesett velem, hogy az uram segítségét kértem a kaja elfogyasztásában. Pedig tápanyag ügyileg nem vertem a csillagos eget, 441 kcal 64g ch 9g zsír 28g fehérje a mai mérleg. Mégis ebédnél a saláta jó fele kifogott rajtam, vacsinál pedig a zellerem volt egy kissé mutáns darab. Szóval egy fél kg-os zeller felét főztem meg, de úgy 20 grammnyit az uramra adományoztam, bevallom már negyednyi zeller elfogyasztása után éreztem, hogy elég volt. Utána a paradicsomot és az 1 gyümölcs címszó alatt elfogyasztott mangót már csak kedvtelésből rágcsáltam el. Kb egy óra alatt rágódtam végig magam ezen a menün. Ez jó, mert régen mindig éhes voltam, mint a dög és nekiálltam falni. "Egyél fiam, anyád már fal" By Kőmíves Kelemen Most meg szépen lassan komótosan megtanulom élvezni az ételek ízét. Egész jó móka, utoljára talán akkor volt velem ilyen, mikor kivették a mandulámat 5 éve. No de akkor nem is nagyon tudtam nyelni sem, ezért péppé rágtam mindent. Le is ment 8 kila. 10 meg vissza... De a doki akkor azt mondta (akkor már túlsúlyos kategória voltam), az nem baj, ha nem eszem, csak igyak. Na mostanság hál istennek van ez a jó szokásom tudjátok a virtuális pohár töltögetés, szóval azóta meg is van a napi 2.5 liter átlagban, de van, hogy több is!

Nos röviden tömören a mai napom. Nem éhezem ez nagyon fontos! Látok dolgokat a környezetemben, amit jó lenne megenni persze, egy kis nápolyi, egy kis kolbász, egy szelet magvas kenyér stbstb, DE! Mindig jól lakom az adott adag kajával és jól is esik, szeretem őket. Nem hiányzik a sok pékáru és túl fűszeres fogás sem egyelőre. Nem találom egyhangúnak az étkeket és abszolút nem esik nehezemre tartani az előírásokat. Szóval a harmadik napom végén (már ami a kaját illeti), elmondhatom, hogy büszke vagyok magunkra (Móriczka és kubin), amiért ilyen ügyesek és elszántak vagyunk és pörgünk ezerrel! Nagyon örülök, hogy belevágtam ebbe veletek csajok!!! ♥♥♥

3. nap tehát:

Súly: 114.9 kg

Kedv: Szuper és büszke!

Folyadék: Eddig 2.1 liter víz. (este igyekszem már nem sokat inni, hogy éjjel ne kelljen annyit mászkálnom)

Sport: 2 km gyaloglás, közben szórólapozás, most pedig megyek nyüstölni a fitnesz lasztimat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr512725916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása