WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétfő

2011.03.21. 20:43 WannabePG

Ajjajj Katus nem leszünk így jóba!

Nos, ahogy már eddig is rebesgettem, mától az intenzív mozgás is helyett kapott újra az életemben. Eddig nem sok erőt éreztem hozzá nyilván, de mosssst, de mossssst! Ma kőkeményen dolgoztam úgy érzem, persze csak szépen fokozatosan visszarázódva a körforgásba. Leslie Sansone 2 mile-ját csináltam, a walk away the pounds for abs-t. Nagyon jó volt kemény, és izzasztó. Ez után még nyújtás és erősítés gyanánt "játszottam" a fit-ballommal is. Klaaassz még mindig imádom!!! Terveim szerint heti 3X igyekszem komolyabb kardio jellegű mozgást végezni, kétszer pedig erősíteni és a labdát nyúzni. A hétvége a kirándulásé a hosszú sétáké és a pihié!

Nos a kajával már nem állok ilyen fényesen. Ahogy tegnap a végösszeg ma is szép, de ma is becsúszott sok olyan is, aminek nem kellett volna. Szóval kiderült, hogy én is ember vagyok és szoktam hibázni. Meglepő nem?

Jaaaaj nem hagynak írni banyek, majd folytatom, ha nem is ma, akkor holnaaaap! Sorry vagyok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr392760266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása