WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd

2011.03.22. 16:47 WannabePG

Istenem, valaki lőjön már le!!!


Drága Macusom nagyon jól mondta a frankót, a mensi előtti napokban mély-altatást kéne végezni rajtunk, mert egyszerűen katasztrófa!!!

Ma reggel, azt hittem, milyen jót csinálok azzal, hogy virslit ettem kenyérféle nélkül. Sok jégsalival. De sajnos már nagyon hiányzott nekem a sajt evészete is, mint olyan, ezért elég jól sikerült trappistából is beenni, szóval rám ma nagyon is igaz a "Reggelizz királyként, ebédelj polgárként, vacsorázz koldusként" dolog...

Az ebéd babfőzelék volt, ehhez is elnyammogtunk G-vel fejenként 1-1 virslit, szóval jelentem virsli és sajt éhség pipa. De sajnos kiflit is ettem a főzelékhez, csak azt nem tudom minek... Minek is?!?!?!

Na de, hogy édesség utáni vágyamat is csillapítsam, uzsi gyanánt feleztem egy mangót Drágaszággal és máris ott tartok, hogy ma már nem futja több kalóriára, se szénhidrátra. Túl lőttem a célon ma leginkább... Én nem értem mi a szar van velem komolyan!!! Még csak azt sem mondhatom, hogy a diéta utáni nagy szabadság az oka, mert ennyi erővel vasárnap lett volna evidens a nagy zabálás és a három nap közül még az volt a leg visszafogottabb... Én azt látom, hogy ahogy közeledik Vér-néni látogatása, úgy borul rá az agyamra a lila köd is a kaják terén...

Na mindegy, ma már csak vizet iszom, fél 4-kor ünnepélyesen is lezártam a mai napot, ami az evést illeti. Le sem megyek a földszintre, így nem fenyeget a veszély, hogy bármi nemű kajával szembe találkozzam. Csak diabetikus keksz van az emeleten, de az volt a tízóraim, úgyhogy nem félek, hogy beárnyékolná a délutánt. Szigorú leszek magammal most már aztán irgum-burgum!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr702762523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása