WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd

2011.03.29. 21:00 WannabePG

Ma nagyon szép idő volt, egész nap a nyitott ablaknál ücsörögtem, élveztem a napsütit

 

Délután el szerettem volna menni sétafikálni, de most nem úgy alakult a nap. De holnap nem lesz hiba a délutánban, megyünk fát vágni. Vagyis G vágja a fát én meg nézem, meg max. amiben tudok segítek. Újkérre megyünk anyós muterjához. Állítólag szilvás gombócot meg nudlit fog csinálni, de nem ebédre megyünk hál' isten. Viszont holnapra megnyertem az ebéd gyártást, ősök maradékot esznek, G-nek pedig frissen csinálok pizzát. No meg magamnak is. Kcal csökkentett verzijjó lesz és persze jól kiszámolom, szóval bűnözés nincs tervben és semmi ilyesmi.

És akkor jöjjön a mai kaja lista, szerint ügyi-bogyó voltam és ma már az arányokkal sem voltak gondok.

Vacsira olyan fincsa salit csináltam, hogy megnyaltuk még a lábujjunkat is!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr922783228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása