WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétvége meg Hétfő meg Kedd

2011.04.12. 21:28 WannabePG

Jaaaj hát megint ezer meg éve nem blogoltam ezer bocs és egy anyamedve!!! Csak hát zajlik az élet itt Bivalybasznádon is azé'!

Próbálok rövid tömör és velős lenni. Kezdem a hétvégével.

Nos hát szombaton este G-vel csavarogni voltunk, egy kávézóban kezdtük, ahol találkoztunk G volt munkatársával és az ő bnőjével, így négyesben megittunk egy kávét. Én eeeegy karamellás machiattot ittam, bogyó meg cukor meg minden nélkül, gondoltam a karamell öntet úgy is eléggé megédesíti és így is lett! Aztán összefutottunk egy csajszival is, akivel aztán jó kis kocsmatúrába kezdtünk végigjártuk a fontosabb helyeket ismerősöket, szóval bandáztunk. Ennek eredménye vagy 2 energiaital, egy őszilé, akkor ugye volt a kávé előtte, meeg egy B@cardi-cola is lecsúszott, szóval a vasárnapi mérlegelésnél ámultam és bámultam, de le sem merem írni mennyi voltam... De hálistennek ma ruhában nézve is kevesebben mutatott a mérleg, szóval "megnyugodtam", hogy ez nem tényleges hízás volt, hanem a rengeteg lötyi hatása.

Azért bizti ami tuti, vasárnap már nagyon vissza vettem az arcomból ami a kajálást illeti, aztán hétfőn meg alig ettem, amit ettem is össze-vissza tekintve, hogy nagyon idióta napunk volt... Rohantunk bankból megbeszélésre, egyik helyről a másikra, folyamatosan késésben voltunk, így esett meg az esett, hogy kb egész nap pár szem epret és banánt ettem, aztán este pedig egy fagyit... Mekis tejszínes fagyikát... Összességében tápérték ügyileg nem volt valami nagy szám a kajálás, de a fagyi nagyon jól esett no!

Mivel én nagy tavasz és nyár imádó vagyok, ilyenkor egyre inkább benne van a napjaimban, hogy fagyii-fagyii és egy kis fagyiiii. Szóval teljesen nem akarom megvonni magamtól, mert akkor csak azon kattognék folyton úgyis. Így hát azért lesz majd fagyi-evészet ám!

Na és akkor hamar-hamar eljutottunk a mai naphoz, amikor is nagyon ügyesen ettem és már a nagykönyvbe is bevéstem az adatokat így pontos értékkel is tudok szolgálni ami szám szerint: 1186 kcal és 100 g szénhidrát kereken. Nem valami sok, ma leginkább husin és salátán "tengődtem" de azért 4 kocka csokika is belefért a keretbe hát ez van no. Éhezés nem volt még csak hírből sem. Már egy ilyen Katus féle diéta mix amit csinálok, a 90 naposból kb átvettem a délelőtt csak gyümi elvet, mert most ezek nagyon jól esnek, meg mert én délelőtt absz elvagyok fényen, ha arról van szó... Nem vagyok az a nagy reggelizős tízóraizós... Csak max ha nagyon odafigyelek meg belejövök a dologba, de ha rajtam múlik fél 3-ig simán elvagyok étlen szomjan, míg hazaér az uram. Társaságban a falat is jobban esik no! Ebédre vacsira szemezgetek a 13 naposból is, salátákat husit ezt azt amazt, aztán lesz ami lesz, de most ez esik jól. Meg igyekszem egyszerre csak egyfélét enni, segítve ezzel a tápanyagok lebontását... Na majd látom mi meg hogy jó!

Na de most ennyi megyek mert vár a drágaszágom!!! Bocsi, ha csapongó voltam meg szeleburdi, de ez is én vagyok sajna nagyon is!

Pusziiiii

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr302821414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása