WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Csúcs

2011.05.11. 13:14 WannabePG

Ez az emberi agy!

Tudni kell rólam, hogy eléggé nagyon-nagyon válogatós egyede vagyok ennek a Földgolyóbisnak. Sok kajával úgy voltam sokáig, hogy meg sem kóstoltam de rámondtam, hogy nem szeretem. Nem tetszett a színe, szaga állaga akármi.

Aztán van az a tábor, amit megkóstoltam és nem szeretem, meg van amit annyira utálok, hogy képes vagyok behányni tőle, ha véletlen valamilyen oknál fogva a számba kerül. Nem sok ilyen van azért hálisten legtöbb étel inkább csak a nem szeretem kategória...

Na amiről itt hadoválni szerettem volna az a SÓSKA! Utoljára ovis koromban ettem ilyet, ezt onnan tudom, hogy ma rávettem magam és ettem anyós-pajti sóskájából és rögtön bevillant ez az életkép, hogy ülök az ovis ebédlőasztalnál és ez az íz járja át a szám. Csodálatos dolog ez az emberi agy, hogy egy ízhez-illathoz stb mennyi minden emléket és elraktározott infót bír elraktározni! Mindig ámulatba ejt!!!

Szóval igen lehet gratulálni, virágokat és plüssmackókat az öltözőmbe kérném, ugyanis ma sóskát ettem és nem is volt olyan rémes, mint ahogy emlékeztem rá! Gondolom az is sokat számít, hogy ki, milyen módon készíti el, de nekem egész bejött. Jóó persze nem lesz a kedvenc kajáim egyike, de a nem vagyok hajlandó enni belőle listáról máris átkerülhetett így a megeszem listára.

Legutóbb a torma volt a szerencsés áldozat, amit megkóstoltam még húsvét előtt egy picivel, de arra azóta is úgy rákattantam, hogy könnycsordultomig képes vagyok nyomatni befelé!

Kérdem én, miért nem mindig az ilyen egészséges kaják vonzzák a finnyás bélésemet a sok hulladék chips és mekis kaja helyett?!?!?!?!?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr712895562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása