WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mindenhol jó, de legjobb otthon ;)

2011.06.11. 21:00 WannabePG

Bizoony immár itthonról jelentkezem be ülök a nemrég átrendezett nappaliban és bámulom apu nem olyan régen beújított hatalmas tévéjén a Harry Pottert. Mivel már legalább 3-4X láttam, így nem probléma egyszerre blogolni is, meg oda is sandítgatni kicsit Ártatlan

Ahj annyira boldog vagyok most, hogy azt alig tudom körbeírni. No de azért majd megpróbálkozom ám vele! Kacsintás Apu olyan lecsót csinált, hogy 6 nyelven beszélt. Nyámiiii!!! Nagyon régóta ácsingózom rá, szóval ez most a kulináris orgazmusok csúcsa volt. Na oké befogtam, mielőtt mindenki halálosan éhes lesz egy jó kis "lö cshó"-ra Kacsintás

Az út egyébként kafa volt, Bábolnánál megálltunk megenni a szendvicskéinket, ez volt az ebéd, és utána még aputól kaptunk egy-egy fagyikát is. Jól esett ebben a nagy melegben! Mikor hazaértünk, csak gyorsan kirámoltunk a kocsiból és elszaladtunk Tacskózni egyet, mivel ugye holnap és hétfőn ünnep miatt zárva lesznek a boltok (közben azért kiderült, hogy itthon dehogy lesz zárva semmi Nyelvöltés) jellemzőőő! Ez úgy bírom, hogy még szenteste is kapni majdnemhogy friss kenyeret. Na Cenken ilyen gond nincs, kb. 4-kor zár a bolt, aztán csókolom, de milyen érdekes mégsem hal éhen senki. Lakat a száján

HarMoncsi említette a nőiesség kérdését, ezen elég sokat filóztam, mióta olvastam. Hogy mi is lehet az én titkom, hogy így megélem ezt a dolgot. Őszintén? Talán az, hogy sosem érdekelt igazán mások mit gondolnak. Nem voltam gátlásos sosem, visszahúzódó meg pláne nem. Rengeteg barátom/haverom volt, nagy társasági életet éltem mindig is, és a pasik terén sem panaszkodhatom, hiába vagyok csak 22 azt hiszem rengeteg dolgot megtapasztaltam szerelmi téren is ennek ellenére. Jót is rosszat is egyaránt.

Szóval nőiesség. Én nagyon imádok mindent, ami nőcis. A tűsarkútól kezdve a nagy karika fülbevalókon át a szépen dekoltált felsőkig mindent. Persze azért arányaimhoz mérten, mert azért nyilván nem tud az ember lánya kiteljesedni egy ruciban, amiben csak feszeng. Viszont én azt gondolom, hogy otthon melegítőben és G munkás szakadt pólójában is szexi vagyok és nőies. Mert nem a ruha teszi, és lehet akármilyen ruha az emberen, ha nem tudja viselni. Ez olyan, mint az extravagancia. Nem az a lényeg, hogy mások megbotránkozzanak, hanem, hogy az illető ki tudja fejezni vele amit szeretne és tudja VISELNI. Volt már nekem 1 centis tüsi hajam, meg oldalt felborotvált is, még sem voltam fiús rövid hajjal sem, voltam vörös, szőke, barna, fekete, voltak rózsaszín tincseim, ciklámenek, pirosak amit csak el tudtok képzelni! Imádtam mert mindig az adott érzelemvilágomat tükrözte a külsőm. Néha visszafogott néha igazán vad, de mindig NŐ.

Egyszer már levezettem itt, hogy talán az az oka annak, hogy nehezen adom le a feles kilóimat és, gyorsan szedem vissza, hogy isten igazából nem érzem én olyan rosszul magamat a bőrömben. Csupán "csak" egészséges szeretnék lenni és látni még az unokáimat is felnőni. Csak ez olyasféle motiváció, amit azért hajlamos az ember jól szem elől téveszteni... Mivel nem rögtön jelentkezik a hatása, csak esetleg évek múltán. Bár bevallom én kőkemény gerinc-sérvvel küzdök már 2-3 éve és a térdeim is kezdenek sztrájkolni, de mégis néha úgy érzem túl nagy FALAT ez az életmódváltósdi, ha élhetek ezzel a hülye képzavarral...

Szóval az eszemmel tudom mi a helyes út és annyi mindent elolvastam a témában, hogy lassan le is doktorálhatnék, de bizony jó sokszor el is véreztem már a kilók ellen folytatott harc csatamezején.

De én még mindig csak azt látom, hogy nem szabad feladni, mert meg van az oka ennek a sok megpróbáltatásnak és buktatónak, mert örökké nem eshet és igenis el fogom érni az álomalakot és látom majd a kis családom felnőni és valami maradandót is alkothatok egyszer az utókor számára. De addig még sok-sok víz folyik le a Dunán, de én azt mondom: Innen szép felállni és győzni.

És zárszóként a kedvenc idézetem: "A győztesek soha nem adják fel! Akik feladják, sohasem győznek!" Kacsintás

És még táblázat is van!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr302976124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása