WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Pihis vasárnap

2011.06.12. 20:00 WannabePG

És annyira rendeske vagyok, hogy táblázat is van ma is! Na mit szóltok? Nem is vagyok olyan reménytelen eset talán! Kacsintás

Gőzerővel Forma1-et nézek éppen, nemrég hívott a drágám, hogy indul haza a melóból. Tegnap este fél 10-ig nyomták az ablak beépítést Sopronban, ma visszament még gipszkartonozni és befejezni az uccsó simításokat. Utána pedig Balfon maszekolgatott. Látjátok? Nem kellek én oda most Nyelvöltés Azt mondta majd mesél sokat-sokat és az megy neki is nagyon, úgyhogy míg hazaér és bekapcsolja a gépet, gyorsan írok bejegyzést, mert utána minden figyelmem az övé (na jó meg kicsit a F1-é Zavarban van)

Sokáig alvást terveztem, mivel tegnap élőben megnéztem az időmérőt és utána még picit trécseltem telefonon G-vel, ezért negyed 1-kor merültem mély és édes álomba. Reggel meg apu már fél 7-kor a konyhában bóklászott kávé után Nyelvöltés Ugyanis azt tudni kell, hogy most a nappaliban vendégeskedem éjszakára is, mert az én ágyamon könyv hegyek foglalnak helyet, mert három könyvespolc sem elég a családi könyvtár elrendezésére. De legalább tudom honnan ez a nagy rajongás a könyvek és az olvasás iránt. Kacsintás Remélem egyszer az én gyűjteményemet gyarapítja ez a sok csodálatos könyv! (Úgy kb. 6-700db)

Na jól elkanyarodtam locsi-fecsi üzemmód powa! Szóóóóval mivel a nappaliban alszom így érzékelem a reggeli motoszkálásokat ezerrel, de nagyon nem zavartattam magam, visszaaludtam, mint a szél! Aztán anyu jött háromnegyed 8-kor, hogy kérek-e kávét? Én meg éppen valami jó kis álomban voltam (sajna nem emlékszem mi volt, csak jó kedvűen ébredtem és emiatt gondolom, hogy klassz kis álom lehetettNyelvöltés). Mondtam neki, hogy JAAAJ NEEEM! De félig még szinte aludtam ám Nevetés Aztán nekiálltam mesét nézni, úúúristen ezt sem csináltam már ezer éve, ágyból pizsiben mesenézés. Ilyen csak itthon van! Több okból is. Pl azért, mert otthon nincs tv-nk a hálóban, csak a nappalinkban. Meg hétvégente általában kiélvezem, hogy reggel bújcsizhatok az urammal, mivel hétközben ugye 4:45-kör van a trombitaszó Határozatlan olyankor nem sok idő van a romantikázásra csak pár puszira meg ölelgetésre futja Nyelvöltés

Na hát így indult a nap, Kisvakonddal és Hupikék Törpikékkel Király

Napközben segédkeztem az ebéd gyártásban, a kertben is jártam lenn, anyu épp füvet nyírt, mert hiába lakik itt 12 család - miénket is beleértve - ha anyu, vagy apu nem csinálja, akkor más sem és akkor bizony az égig érő fű legendája simán származhatna innen. Nevetés

Délután sziesztázás volt és lökött oldalakat nézegettem a neten, meg egy filmet, ami egy esküvőszervező csajsziról szólt, aki épp válófélben van, m megcsalta az exférje, de közben beleszeret a vőlegény testvérébe, akiről kezdetben azt hiszi, hogy maga a vőlegény. Aranyos kis filmecske volt!!! A címe: Boldogító igen (vagy nem?)

Nahh szóval szép és nyugis pihis napom volt és szerintem egész szépen ettem, beleszámítva, hogy anyukám nem épp a reform étkezésről híres, ami meg is látszik a családon m a bratyómon kívül azért mindenki az elhízott kategóriát képviseli, mi csajok meg a kórosan elhízottat sajna-bajna. De lesz ez még így se! Kacsintás

No és akkor a táblicsku (a zölik azért vannak kinullázva, mert ugyebár az IR diétában is bizonyos mennyiség alatt nem kell számolni, mivel nem mérvadó CH szempontjából és ezek most olyan falatkák voltak mindenből, egy adagnyi.) Azért okosok szóóóljatok nyugodtan, ha valamit nem jól csinálok! Csók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr712978553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása