WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szevasztok hey!

2011.08.02. 17:57 WannabePG

 

 

Remélem hiányoztam! Ha nem, akkor sincs semmi para, mert most bizony poszt készül gőzerővel. Nem ígérem, hogy minden benne lesz az elmúlt hetek történéseiből, de igyekszem azért nem kihagyni semmi fontosat! Jeee

 
 
 
 
 Utoljára kb. akkor posztoltam, mikor a Balcsira indultunk, egészen pontosan Ábrahámhegyre. Az elég szuper kis hosszúhétvégére sikeredett, szombat-vasárnap még pancsikolni is tudtam a Balcsiban. Meleg volt, napsüti meg barnulás hegyek. (Azóta az már hatszor ki is fakult az enyhe telünknek köszönhetően :D)… Hétfőre aztán megérkezett az eső is, szóval nagy zuhé közepette pakoltuk a szerszámokat a kocsiba és spuriztunk haza. Este még egy kis Sopron is belefért, találkoztam a csajszikkal Billiárdban, megittunk egy bambit és elköszöntem tőlük július további részére.
 Mivel az idő továbbra sem kecsegtetett semmi jóval, így 20.-án Pest felé vettük az irányt, mivel esőben macerás kerítést festeni :P Ennek örömére sikerült eljutni ZP-be Irie Maffiára, ami igazán jó kis murira sikerült, G még egy idegen csajszit is a nyakába vett a nagy koncert hevében. Persze a leányzó kért engedélyt tőlem előtte én pedig szíves örömest adtam kölcsön az uram nyakát egy kis csápolásra. Ha már engem nem bírna el csóri minimum egy sérv nélkül… :D Ezt persze képen is megörökítettem, FB-on díszeleg azóta is. Jó volt a buli, annyi szent!
 21.-én Csájna-town-ba vettük az irányt, meg kavartunk a belvárosban is pár kört, ugyanis naaagy haditervekkel teli indultunk shopping körútra. Vettünk egy laptopot. Szuper masina már most annyira imádom, hogy a régimet gyorsan G-nek is adtam jeee. Akit bővebben érdekel a masincka: ASUS N53S
 Míg várakoztunk rá, gyorsan letudtuk a Sárkányos vásárló körutat, csak a szokásos tusfürdő ez az amaz volt. A nap hátralevő része ponthatárokra várakozással, szomorkodással, majd win7 telepítéssel telt. Szóval hát igen nem sikerült felvételt nyernem egyik megjelöl helyre sem, de nem adtam ám fel!!! Éppen tegnap adtam postára a hitelesítő adatlapot a pótfelvételihez. Félévenként 130ért NYME – KTK jövöööök!!! :D Már ha elég lesz a pontom… Azért bízom benne!!!!! Mert különben már rohadt mérges leszek (így is az vagyok, túúúl sok lóvé van már ebben és még mennyi lesz te atya úr isten :S)…
 22-23-24 Dunaharasztin voltunk Amcsi autós talin FB-on szintén van kismilliárd kép, jól éreztük magunkat nagyon a dinnyébe injektált vodka is megtette hatását és a jó társaság is! ;) Sajnos a bányató adta lehetőségeket nem tudtuk rendesen kihasználni, mivel pocsék esős időnk volt… ÍJ póló befigyelt rendesen az elmúlt két hétben, ami az enyhe telünket illette/illeti…
 24.-én az uccsó napon gazdagodtam két újabb piercinggel, hiába a függőség átka, az ember elkezdi és minden szúrásnál már a következőn gondolkodik. Tetoválás dettó. Azért igyekszem nem óriási túlzásokba esni, valahogy mégiscsak ki kell néznem, ha az életben egyszer majd komoly munkahelyet is szeretnék. Márpedig szeretnék, nagyon is!!! Kép szintén FB-on található ^^
 Jaaa majdnem elfelejtettem, hogy 24.-én este még nagynénémet és unokatesómat is meglátogattunk, mert szüli és névnapjuk volt, szóval meghúztuk a fülüket. Uncsitesóm belga pralinét kapott, nagynéném pedig macskanyelvet, mivel macskamániás nem gyengén. Közösen pedig kaptak egy nagy üveg fincsi Sangriát is. Cheers! ;)
 Na mostantól viszont már kezdek gondban lenni, mert marhára összefolynak a napok… Voltunk bátyámnál, még egyszer Sárkányban apuval (pénztárcát nézni –venni), budafoki úton két ízben rolót elhozni (mindig csak a munka :D), volt plázázás és otthon sorozatnézés pihi és punnyadás, meg pénteken egy kis 4-esben sütizés bnőmmel és párjával. Szóval igyekeztünk pihizni is, meg a rossz idő miatt benti programokat szervezni és mindenkivel találkozni. Ez általában nem szokott összejönni idő szűkében és programok sokaságában.
 30.-án szombaton korán „kukorékolt a kakas” mármint, hogy ébresztett a telefonom, hajmosi, összecuccolás és irány Siófuck. Az idő szar volt, többször esett, egész nap fújt a szél, de ez nem szegte azért kedvünket, hogy egy szuper kis fórumos talit rittyentsünk a CSCSPK-s csajszikkal. Annyira jól éreztem/éreztük magunkat, hogy úgy elhussant az egész nap, hogy hazafelé csak lestem, hogy ez most miiii?! Hiába jó társaságban csak úgy szalad az idő. Mindenkit pontosan ilyennek képzeltem, nagyszájú, humoros, életrevaló kis csajszik lányok asszonyok. IMÁDLAK TITEKET!!! Még az uram is jól érezte magát, pedig ez egy fogyi fórum-tali és csomó mérlegeléses, meg diétás dologról volt szó, de nem unta a banánt sőt. Élvezte! Szóval alig várom már a következő alkalmat, remélem nem kell sokáig várni rá és megint össze tudjuk rántani a bandát! Have fun! ;)
 31.-e az uccsó szabis nap az uramnak, pihivel telt és lélekben készülődéssel az újbóli koránkelésre meg a hétköznapi hajtásra. Én pedig fejben elkezdtem készülni arra a bizonyos KATTANÁSra. Visszavettem a pofázmányomból és szépen sorban elkezdtem leadogatni az otthon összeszedett kilókat. Bizony én vagyok az a lány, aki pofátlan módon képes volt felszedni a „nyaralás” alatt 3.2 kilót. A jó hír, hogy ebből már kettőt le is adtam mióta itthon vagyok és odafigyelek. Mi lenne, ha nem lennék lusta dög és még tornáznék is hm?!?!?! Na ennyit rólam, sosem javulok már meg! :(
 Tegnap Sopronban voltunk délután Cosmosból próbáltam elhozni a kilépős papírjaimat, ami részben sikerült is, de még mindig lógnak a júliusi pénzemmel, fene a képes felüket… Isten igazából már aznap rendezni kellett volna az anyagiakat, amikor felmondtam, mivel én még vastagon próbaidőn voltam… Na mindegy nem is érdekelnek csak már unom, hogy folyton be kell császkálnom miattuk. Én már csak az egyetemre akarok koncentrálni és egy darabig elfelejteni, hogy milyen mocsok gusztustalan egy világ ez a munkavállalás dolog… Gyerek akarok még maradni, az is vagyok 22 évesen szerintem :P AZ ISKOLA PADBAN A HELYEM, MERT ÉN ÍGY AKAROM ÉS KÉSZ!!!
 Na és akkor a mai nap a végére, semmi extra főzöcskéltem egy pöppet, le is fényképeltem, paradicsomsali és édes-savanyú csirke volt a menü nekem, G pedig rizzsel ette az édes-savanyút. Incsi-fincsi volt, olyan mind a 10 ujjat megnyalós kiadás. 
Vacsira maradt még a saliból szóval szerint egy joghurt kíséretében mindjárt anyakára is lépek. Nyámiii

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr333120743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása