WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ha rosszul emlékszem, magamnak hazudok

2011.08.15. 13:36 WannabePG

Szóval ezért is kell a saját körmömre néznem, és szépen lejegyzetelgetnem miket is eszem össze, mert hajlamos vagyok elfelejteni mennyi fölös kalória-beviteltől kímélheti ez meg az ember lányát. Mivel az agyam lyukas ezért az előző napok kajálásaival csak nagy vonalakban szolgálhatok, tekintve, hogy kissé zanzásak voltak a történések.

Ami biztos, hogy volt pizzázás, sült husi evés, este nasikázás, süti, chips, cukros löttyök, minden, ami TILTÓLISTÁS kéne, hogy legyen, ha lenne ilyen listám Arc kinyújtott nyelvvel Nem volt viszont mérlegelés (elfelejtettem, mondom, hogy lyukas az agyam! Szégyenlős arc)…

Ennek örömére tehát ma eddig ami már bent van és nem lehet nem megtörténtté tenni:

Reggeli: 2 szelet kenyér, egyik vajas sonkás, másik májkrémes. Hozzá paradicsom, paprika és 2 deci tej.

Tízórai dél körül: Egy banán, pár kanál Mister Choc – Chocho Duo “izével”… Gyakorlatilag olyasmi, mint a Milky Way volt régen egy sor fehér, egy sor barna mogyorókrém. Banánnal íz orgia kategória, no és persze szénhidrát bomba is a javából Szomorú arc Minden, ami fenséges ezen a világon, az vagy erkölcstelen, vagy hizlal Arc nagy mosollyal Rémes rémes Mérges arc

Eddig ennyi. Kb. 1 óra múlva hazaér G, akkor ebédelünk, ha jól sejtem spenót lesz a menü. Utána pedig egy kiadós pancsikolást tervezünk, de még nem döntöttük el hol. 3 esélyes indul a lehetőségért, ha kap céges belépőt, akkor Petőházára megyünk, ha nem akkor Ritzing és Siegendorf közt dől majd el a meccs. Remélem nagyon, hogy a héten ilyen szépséges nyári időjárás marad, mert eddig nem sok esélyünk volt áztatni a fürdőruhánkat, tekintve, hogy enyhe telünk volt július végén/augusztus elején… Nyüff Zavarban levő arc

 

 

Ebédre végül is nem is spenót volt, vagyis volt az is, de anyós csinált lecsót is, szóval ha meg már választani lehet, naná, hogy lecsót ettem. Imádom! Hidegen-melegen, reggel-délben-este Arc kinyújtott nyelvvel Szóval ez volt a menü egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér társaságában.

Vacsi: A strandon 5 után egy kicsivel, miután jól megúsztattam az uramat (versenyeztünk Arc kinyújtott nyelvvel de hát csórikámat még izomlázas combokkal is fél medencehossznyira otthagytam Arc nagy mosollyal). Muszáj egy kicsit noszogatni, mert elég katasztrófa volt az úszási technikája ami gyakorlatilag nem is létezett, csak hadonászott össze-vissza, és kb. egy méter haladt miközben a kalimpálásával fárasztotta ki magát leginkább. Nos ezen próbálok én kitartóan segíteni, csiszolni. Kacsintó arc Na de kicsit elkalandoztam, szóval a vacsi. Sajtos-tejfölös lángos, a kihagyhatatlan strandolós étek Arc kinyújtott nyelvvel Végül Petőházán voltunk és bizton állíthatom ott csinálják a környék legjobb lángosát. A tésztája puha, ízletes, nem tocsog az olajban – gyakorlatilag száraz marad alatta a szalvéta – na nekem ez a nem mindegy. Nem szeretem a nagyon zsíros cuccokat… Na de kifogott ám rajtunk az a lángos, se se G, se én nem tudtuk megenni, én kb. a feléig jutottam, ő is talán. Bár ő szerintem megbirkózott volna vele, ha előtte nem tol be két palacsintát is. Na jó a kakaósból én is ettem két harit Szégyenlős arcArc kinyújtott nyelvvel Szóval elcsomagoltuk szépen és jött velünk hazafelé.

Sajna nem tudtunk olyan sokáig maradni, mint szerettünk volna, mert elkezdett fújni a szél és jött a vihar előtti illatok és heves széllökések kombója. Mire hazaértünk kb. 5 percen belül el is kezdett szakadni az eső, mintha dézsából öntenék. Heves villámlások és halkabb dörgések kíséretében. Azért hazafelé úton addig piszkálta a fantáziámat az a lángos, hogy csak megettem a másik felét is. Jelentem hidegen is isteni volt és nem lett tőle hasfájásom sem vagy ilyesmi.

Na aztán este megint elszabadult a pokol, olyan 7 óra felé volt szőlő, majd 9, fél 10 körül közös tévénézés közben 3-4 kanál Milky-Way utánzat is lecsúszott Szégyenlős arc Komolyan mondom az egyetlen megoldást egy szájlakat képében látom, az tudna távol tartani az esi evészettől/nasikázástól. Reménytelen eset vagyok Szomorú arc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr853155126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása