WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kerti-party

2011.08.27. 18:09 WannabePG

2.nap: No alcohol - ez egyértelmű, csak alkalmakkor, mértékkel...

Na hát nagyon ügyesen, pont a mai napon fogom szerintem kimeríteni az alkalmakkor mértékkel részét a dolognak. Mondjuk lelkiismeret furdalásom nem lesz, ugyanis tényleg nem szoktunk alkoholizálni már nagyon régóta kinőttem a minden hétvégén bulizunk és iszunk életérzésből. De nem mondom, hogy az egyetem beindulásával nem lesz megint állandó bulizás és egy kis pia :D

Na szóval ma este kerti-partyra vagyunk hivatalosak Sopronba. Remélem, hogy nem pont ma érkezik meg az ígért nagy vihar, meg eső… Nincs kedvem szarrá ázni és még meg is fázni, az éppen 100-al tomboló allergiám mellé :P Komolyan, ha óránként 20-at nem tüsszentek, akkor egyet sem. Szegény duda orrom, már piros, mint a bohócoké, de csak víz jön belőle… Nagyon örülök neki, hogy virágzásnak indult minden szar, ami csak beteheti nekem a kiskaput… Öröm az élet így augusztus végén szeptemberben, meg kb. télig… De azért nem panaszkodom, idén már tök sokáig kibírtam, ha azt vesszük tegnap és ma jött rám a dolog. És gyógyszert még nem vettem be rá semmit, szóval f@sza csaj vagyok! :D

Ami a kajákat illeti a reggeli tk. toast kenyérből bundáskenyér volt 3 szelet, nyami-nyami

Aztán egész délelőtt kerítés festés izomból, majd meghaltam, pont engem tűzött végig a nap. A jobb oldalam cuki rákvörös, 50 faktor ide, vagy oda… Na mindegy, legközelebb én álloka másik oldalon, legalább egyformán legyek már nigger :D

Ebédre töltött paprika volt. Mivel nem szeretem annyira, ezért csak mutatóba ettem belőle, hogy lássák rendes gyerek vagyok. 1 szelet tk. bajor kenyérrel tettem elfogadhatóbbá az ízét.

Aztán feljöttünk F1-et nézni, majd bealudtam, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. (pedig még nem is szedek antihisztamint!?!?)

Uzsi féleségképpen betoltam úgy kb. 4-5 gombócnak megfelelő Mozart Kugeln fagyit. Egyszerűen ez az a kategória, amit leülök és elszopogatom szépen lassan… G is jó fej, tudja, mivel kell engem vesztegetni :D

Vacsi, még szerencse, hogy nem ma van a hat után no kaja szabály, mert ma kicsit megcsúsztam a délutáni alvás miatt, így vacsi még nem volt és már 18:03 van épp. Amúgy nem tudom még mi lesz, mert a kerti-party-n gulyás leves készül. Az valami éjszakai evészet címszó alatt fut, tekintve, hogy fél 8-ra megyünk :D Ha akkor kezdik majd el főzni a gulyást, akkor szerintem ebédidőre (éjfél :P) pont kész is lesz.

No szóval mai napot kb. 80%-osra értékelem, mivel a szabályok értelmében félig megszegem a no alcohol részleget, de gyakorlatilag eleget teszek a csak alkalmakkor mértékkel kitételnek. Mértékkel és tartózkodón fogok inni. Mérték a vödör, tartózkodás az asztal alatt :P Amúgy sem iszom! Mióta feltalálták a VEDELÉST! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr133184254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása