WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Istenem valaki mentsen meg magamtól :D

2011.09.12. 20:47 WannabePG

 

Ahw  pocsék napom volt.

Kezdődött azzal, hogy baleset volt a 84-esen (benne vt a híradóban is) és emiatt késtem fél órát a suliból, pedig úgy mentem reggel, hogy előbb beérek és bemegyek a jegyzetboltba... Aztán végül 1 óra ácsorgás után meguntam, hazagyalogoltam és apósjelölt vitt be kocsival, kerülő úton... Emiatt nem tudtam beugrani innivalót venni, és a jegyzetboltba se... Holnap a jegyzetboltban szünnap, szóval legközelebb szerda reggel tudnék, de akkor meg órám van. Ér agyfaszt kapni?!

Aztán itt még bőven nem volt vége a napomnak, mert kb. reggelire ettem ugye egy adag müzlit, aztán elvittem két müzliszeletet, meg felkockázott dinnyét. Nos a dinnyét matek gyak. előtt el is fogyasztottam, majd végigültem a 2 órás gyakot semmi bajom nem is volt. G elém jött, elmentünk az antikváriumba, 22ezret hagytunk ott és még nincs is meg minden :D Agyfasz... Aztán a kocsiban rosszul lettem, átmentünk a plázáig, ott berohantam a mosdóba, semmi, mondom jó kijövök a frisslevegőre. Hát gyerekek 3 mp alatt gyorsultam kb 100-ra, hogy kiérjek a plázából és úgy kidobtam a taccsot, mint a szél... persze csak az előtte fél órával megivott citromos tea jött ki. Nagy megkönnyebbülés minden, mondom biztos mohó voltam egész nap nem ittam, aztán hirtelen szlopáltam be a teát és emiatt volt a rókamóka. Hát a nagy túróst.

Még elmentünk elintézni INYK-ba hogy mikor kell menni német megbeszélésre, aztán már éreztem morog a hasam. Na mondtam is G-nek, hogy az koronázná meg a napot mégjobban, ha még a cifra is rámjönne... Hazafelé megettem egy sós rudat, mert már rohadt éhes voltam, de nem mertem semmi hardcore dologgal próbálkozni. Na hát kettőt találhattok... Épp, hogy hazaértem, rohanás a wc-re és mint a lakodalmas kutya... Na mondom ez már itt több lesz, mint szimpla mohóság a teával... Aztán megvilágosodtam h olyan fura szaga volt annak a dinnyének, de mondom biztos csak egész nap a táskámba volt ilyen zárható dobozkában, megviselte stb... Aha... Na addig kínlódtam, míg aztán itthon is sikerült jól kidobni a taccsot, szóval sósrúdért kár volt. Mondtam is G-nek kár belém :D Szóval ez a nap vááá...

Most lementem szendvicset csinálni magamnak és bepróbálkoztam fél szelet light Flora-s kenyérrel, meg egy pohár kakaóval. Ez most így jól esett, remélem bent is marad. Na így fogyókúrázom én... Ehhh! Jaaa és azt még nem is mondtam, hogy ránéztem a hűtőben lévő felkockázott dinnye-adagra, uhh hát tényleg sokat állt már a hűtőben is, volt szaga... Ment az udvarra, remélem a kutya nem eszi meg, mert még a végén ő is arra a sorra jut, mint én pfh... Tiszta hülye vagyok, hogy megettem, mikor éreztem h furi a szaga/íze, de már olyan éhes voltam... Vááá utálom a hétfőt! :D Ilyenkor csak esek egyik előadásról a másikra, aztán ez az eredménye... Anyám borogass, de jó lesz ágyba zuhanni és elfelejteni ezt az egész napot úgy ahogy van :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr423221688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása