WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétfői gyors

2012.02.20. 20:07 WannabePG

Ma álmos voltam egész nap, tegnap későn aludtunk el, reggel meg nagyon korán volt az ébresztőőő.

A buszra megint épphogycsak felfértem, végig az alsó lépcsőn utaztam - igen ahol nem szabad hehe :D - párszor hátba is b*szott az ajtó, de hát legalább eljutottam Sopronig, az is valami :P Az élet apró örömei.

Délután pedig annyi keresgélés után, végre rátaláltam álmaim táskájára és jól meg is vettem magamnak. Az előző, már sajnos kritikán aluli volt, szóval nagy volt az öröm és a bódottá, makró előadás alatt becézgettem, simiztem, át is pakoltam bele. Kép is lesz róla minnyááá! Imádom! (lehet ma G a kanapén alszik, én meg a táskával wehehehe) :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr274149388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása