WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hopszika

2012.02.26. 17:11 WannabePG

Mostanság kezd átmenni a blog képes naplóba :P Közben meg elkummantom az írást mindig. Nem szép tőlem :D

A helyzet az, hogy diéta terén, nem tudom most hogyan állok, mivel már egy ideje nem mértem magam, eszembe sem jut, hogy őszinte legyek, vagy ha fel is merül, már biztos 3 étkezésen és totál felöltözésen túl vagyok :D

Az elmúlt napokban inkább a refluxom került előtérbe, tekintve, hogy sajnos napi vendég nálam… Igyekszem tartani a reflux diétát, volt 2 vagy 3 napom, mikor tünetmentes voltam. Hál isten! ;) Reggelire általában magvas/korpás zsemlét eszem kefirrel, vagy joghurttal. Az ebéd az amit anyós éppen főz. Múltkor rá is csesztem, mert paradicsomos káposzta volt, szóval aznapra bérletem volt a szenvedők klubjába :S Teljes kiőrlésű szeletelt kenyér, zöldségek, sovány tejtermékek teszik ki most a kajáim jó részét. A csokiról teljesen le kellett mondani, mert a cukortól, kakaótól szenvedek, sőt a házi tejtől is. Szóval marad az 1,5-ös víz, meg vettünk nádcukrot, úgy fest, hogy az nem zavar be. Bár még csak egyszer használtam, kilófaló-muffinhoz. A folyékony édesítő továbbra is jó barát, meg néha a méz. Ja igen és próbálok többet inni, ásványvizet meg natúr gyümiteát. Muszáj, mert megfigyeltem, hogy ha iszom rendesen, akkor a savam sem mar annyira. Szóval ezzel “hígítom”.

Úgyhogy még ha el akarnám lébecolni a diétázást, akkor sem tudnám, mert most éppen az van terítéken, hogy inkább jó kislány vagyok, minthogy ülve kelljen aludnom, és szenvedjek… De még erősen a kitapasztalós stádiumban van az ügy, mert olyan dolgok is szenvedést okoznak, amikkel eddig nem volt gond. Pl a light majonéz eddig belefért, ha tettem mondjuk egy keveset a szendvicsemben. Már az sem játszik, kedden olyan rosszul voltam tőle, hogy hazafelé majdnem behánytam a buszon. Mellé még migrénem is volt, rögtön megéreztem a frontot, szóval volt bajom rendesen. :S Utálatos érzés, mikor szinte folyamatosan öklendezni tudna az ember a szivárgó gyomorsavtól :S

Na de ennyit a rossz dolgokról! Elvégre ez nem panasz-blog, hanem életmódos-mindennapjaim napló :D

Költözés terén a helyzet még változatlan, továbbra is a március 31-es határidő van kilátásban, de azért még bármi lehet no. Apósék éppen ma mennek át dumázgatni egy kicsit a még ott lakó extulajokkal, meg elhozzák az albérlet árát. Mint kiderült 40ezret fizetnek havonta azért, hogy ott lehessenek még, viszont ez a pénz egy az egybe el is megy a NAVnak… mert ők 12 millára becsülték az ingatlant, mi meg ugye 10ért vettük, szóval kaptunk egy fincsi háromszázezer vmennyis illetéket… Csóróság a köbön, mire oda jutunk, hogy akkor hajrá nagybetűs. Na nem lesz ám ilyen gond, hogy lefogyjon az ember, mert kb nem is lesz mit ennünk :P Bár remélem, addigra G-nek is sikerül intézni valamit Ausztriába, a héten már az is el lett indítva, mert ugye még október körül azt mondták, most nincs annyi meló, de tavasszal menjen vissza és akkor majd tárgyalnak. Lassan már jön a tavasz, szóval bízunk a legjobbakban. Azért akárhonnan is nézem, a kinti minimálbér NETTÓBAN átszámítva, mondjuk mai árfolyamon, MINIMUM 288.740 Ft… És akkor most csak ezer euróval számoltam, de azért 1300-1500 a jellemzőbb. Na mindegy a seggünket a földhöz vernénk a minimálbérért és pont, az a nagy büdös helyzet ;) ámen! ^^ Merthogy jelenleg majdnem a harmadából kell ellennünk, úgy, hogy közben nem kell rezsire és lényegében kajára se költenünk. Mert néha bevásárlunk ugyan, de elenyésző azért… Szóval fel van adva a lecke rendesen.

Most hirtelen ennyi jut eszembe, a hétvégi nagy tanulási terveimből nem sok minden jött össze. Lusta disznó vagyok az az igazság :( Jó lenne már kicsit fenékbe rugdosni magam, kissé korán jelentkezik rajtam a tavaszi fáradtság :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr484210984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása