WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

~(o.o)~

2012.02.29. 11:27 WannabePG

Az ott felül egy copfos kislány akar lenni :D

Na hol is kezdjem? Tegnap nagyon korán ágyikóba kerültünk, jó nagyot aludtam ^^ Már háromnegyed 8kor fent voltam, szóval nem aludtam át a fél napot, már ez is valami. Általában a szerdáim nagyon lazulósra sikerülnek, mivel nincsen órám, meg mostanság meló sincsen… Ami lenne, oda meg nem megyek, mert ótvar :S Tudom, nagyon missP vagyok, hogy még válogatok is, mikor kinn a seggem a gatyából, de hát azért mindennek van határa! Csak néha max. schengeni :D

Diéta: kitartóan próbálom követni a reflux-étrendet és azért hál isten, valamit javult is a helyzet. Nem olyan intenzív a gyomorégés, rövidebb ideig is kínoz, és volt már legalább 2-3 nap, amikor egyáltalán elő sem jött. Minden apróságnak örülni kell :P Reggelire általában valamilyen zsemlét eszem és hozzá a kefirt és a joghurtot váltogatom. Ma éppen sima vajas zsemlét ettem, és paprikát. Nagyon kívántam és jól is esett, egyelőre még nem érzem, hogy kicsesztem volna magammal. Az mondjuk legjobb tudomásom szerint nincs is tiltólistán, de igazából az ember úgyis személyre-szabottan kitapasztalja, hogy mire hogyan reagál. A tavaszi szünetben elmegyek megint orvoshoz, sanszos, hogy most nem úszom meg a gyomortükrözést sem, de a végére kell járni a dolgoknak nincs mese. Vagyis hát kezelni kell nem csak diétával, hanem mondjuk gyógyszarral is, ha már nagyon nincs más alternatíva. Mert szenvedni nem jó :S

Ma speciel még lövésem sincs, hogy mit fogok ebédelni, mivel a szombati disznóvágás maradványai vannak még mindig terítéken, amiből nem tudok enni. Szóval most semmit nem kóstoltam meg, kimaradt a töpörtyű, a disznósajt, a házi kenőmájas, a sült hús és a toroskáposzta is. Őszintén annyira nem szenvedek hiányuktól, nem vagyok egy nagy malac-fan :D Most, ha csak belegondolok már megindul a savtúltengésem és az öklendezési inger :D Szóval inkább salátákról és csirkehúsról ábrándozom. Egy finom gyros-t szívesen megennék, mondjuk tálat, hasáb nélkül ;)

Egyelőre amúgy a reggelin és a 10órain vagyok túl, reggelit már írtam, 10órai pedig egy ananászos activia volt, nagyon rákattantam :P meg két mini mandarint is ettem, de elég kis csoffadtak voltak szegények. Nem sok lé volt bennük. Még van egy banánom (na de nem a lábam közt :D), azt majd valamikor megeszegetem még, mert soká lesz még fél 3. Jahj és egy natúr túró rudit is ettem, ki ne hagyjam a felsorolásból!

Súly: fogalmam sincs, nem mérlegelek mostanság. Egyrészt nem is érdekel most konkrétan a számokban mért súlyom, másrészt pedig éppen nagylánykodás előtt állok, szóval nincs kedvem lesokkolódni :P

Mozgás: ***irul-pirul***

Nem értem magamat egyébként. Mikor nagynehezen ráveszem magam valami tornára, akkor tökre élvezem és el is határozom, hogy még még, aztán mindig győz valahogy a lustaság. Meg a derékfájás… Már jó ideje nem volt vele gondom, el is felejtettem milyen mocsok egy érzés tud lenni… Nagyon ábrándozom egy szép úszódresszről és egy uszi bérletről. Remélem az álmaim majd valóra válnak, amikor már lezajlott ez az egész költözés és anyagilag is egyenesbe jövünk. Mert azért ekkora súllyal nem gyerekjáték még a suliban napi 6X felmászni a lépcsőkön se, nemhogy még mondjuk futni, vagy a fene tudja… Ha újra bejutok 100 alá, vissza szeretnék menni kondizni is, azt nagyon élveztük G-vel, és hát neki sem ártana, mert most ő is már 106 kg, mikor összejöttünk 95 volt. Van poci rendesen :D Rossz hatással vagyunk egymásra nagyon :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr844225135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása