WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kukurikúúú

2012.05.11. 06:48 WannabePG

98110638_1336711675.jpg_375x457

Szép hajnalt a kedves mindenkinek!

A tegnapi napom elég dilisre sikerült. Reggel mindösszesen egy fél banánt tudtam magamba diktálni, a másik felét pedig háromnegyed 11 kor. Utána elmentem a csop.társaimmal sétálni/shoppingolni. Befigyelt egy bodzás-citromos jégkása (milyen jó, hogy naplózok, mert kb ez most jutott csak eszembe, hogy ilyen is volt Nyelvöltés). Császkáltunk egy nagyot a 100 fokban a városban, aztán mire hazajutottam és megmásztam a harmadikat már meg akartam halni, melegem volt, görcsölt a hasam, mint az állat, és még lihegtem is a lépcsőzéstől. Hehe mennyi bajom van mi? Nevetés A megváltást egy jó kis hűvös zuhi hozta, hál isten még a görcseim is enyhültek utána, szóval nekiállhattam a krumplifőzelék gyártásnak.

Egy reform főzit próbáltam ki, joghurtos habarással és étkezési keményítős sűrítéssel. Nem volt az igazi, legközelebb biztos, hogy inkább tejföllel csinálom, nem jött be ez a savanykás íz. Főleg, hogy a recept még mustárt is írt, szintén a savanykásság miatt, amiből én kb negyed annyit tettem csak mutatóba, mint amennyi elő volt irányozva, de nekem még így is elég furi volt az összehatás. Jobb az anyu féle erre a következtetésre jutottam. Rántás helyett étkezési keményítőzök és akkor minden happy. A rántástól amúgy is ég a gyomrom általában sajni Rosszall

Ez amúgy olyan 2 körül lett kész, akkor ebédeltem. Üresen ettem a főzit, de hát nem sok humorom volt létezni sem, hasgörcsölés ment a háttérben azért...

A héten először sikerült G-nek időben hazaérnie, szóval ennek örömére haverjáék fagyizni hívtak minket. A továbbiakban legyenek L és J rendben? Király Szóval becsúszott 3 gombóc fagyika, aztán szerszámokért futkozás, elmentünk Cenkre is, összeszedtek mindent a fiúk a mai maszekoláshoz.

Itthon meg még becsúszott egy zacsi popcorn és egy vajas kifli is Zavarban van Visszaütött a napközbeni no étel-kedv...

Ennek ellenére, sikerült újabb fél kilótól megszabadulni, ami Vér-néni kellős közepén teljesítmény a javából. Kacsintás

Az idei mérlegem nem sok, mindössze -3,4 kiló, de azért én ennek is örülök, mert az előjele a fontos. Bármi, csak + ne legyen!!!

Ma szénhidrátolok, csak még nem tudom pontosan mit is csináljak. Durum spagettin gondolkodom, hús nélküli változatban. Alias paradicsomos tészta Nevetés hheehe

Mivel G már 3/4 6-kor útrakélt maszekolni L-el, minden körülmény adott egy kis vezszerv tétel kidolgozásra, no meg a rettegett makroökonómia tanulására.

Majd még tervezek ma jönni és beszámolni, hogy mi is lett a menü meg a stbstb.

Addig is:

Have a nice day!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr594501620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása