WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hmm

2012.05.16. 08:51 WannabePG

88586547_1337151097.jpg_358x477

Nem vesztem el, csak nem úgy alakulnak a napjaim, ahogy én azt szeretném.

Tegnap ch napot kellett volna tartanom, de inkább a borsos-mustáros csirkemell csúszott salátaágyon. Este pedig rám szabadult a pokol, volt chips, nápolyi. Édesre sós, sósra édes kívánás. Nem tudom hová tenni a dolgot, mert a pirosbetűs napjaim már elmúltak... Nem is értem, mi a franc bajom van nekem. Tök jól beindultam múlt héten, most meg itt topogok. Nóóóómális???

Ma újra megpróbálkozom egy ch nappal, és az ebédem bolognai spagetti lesz. Délelőttre van almám és banánom, de most inkább valami meleg cappucinora vágyom.

Na meg egy kis házi wellnessre egy forró lábfürdő képében, aztán egy kis pedikűrözgetés a terv, meg makró-makró-makró. Pénteken vizsgázom és egyre erősebb az úristen meg fogok bukni én ehhez sík hülye vagyok életérzés. No, hát csak pozitívan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr204515880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása