WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Összegzős

2012.05.30. 20:06 WannabePG

A mai napot én egy erős négyesre értékelem! :D

Aszondi hogy, volt fini eperturmix a la konyhapultról felnyalva (felét sikerült kiborítani :P) aztán a tízórait dokumentáltam vizuálisan is, urána egészen 2-ig meg sem éheztem, ellenben voltam tekerni, leizzadtam, mint egy jó képességű paci, és jól is esett, szóval megtartjuk :P Ebédre sült sertéscomb volt, anyós féle első osztályú sülthusi, semmi mócsing, semmi kövér, rengeteg sült hagyma, kevés olaj megoldással. Köretnek párolt zöldségmix (répa, karfiol, kelbimbó) meg nyolc kiló savanyú káposzta. Olyaan fincsi vecsésit sikerált venni, hogy csak na. Amúgy is képes vagyok magában enni, szóval nem okoz gondot bármihez egy lavórnyit benyomni :P Egészséges és jók a kcal értékei is.

Uzsi kimaradt, mert felrámoltam végre a türcsiket a fürdőben a polcra, meg az itt leledző pipere holmijainkat isss. De ügyi voltam, mert még fér! :D Majd mindjárt gyártok róla pikcset is. Aztán volt némi mosogatás, és aztán megérkezett az én drágaságos uram, akinek a pocakja mindig kész egy kis finomság bekebelezésére. Ennek örömére felavattuk ma a 32 centis T*fal serpenyőt reform-palacsinta készítés okán. Reform alatt azt értjük, hogy kilófaló lisztkeverékből készül, és édesítőszerrel. Töltelék pedig puding volt, a tej kifutott, az alját lekapta, és jó sűrű lett, megállt benne a KANÁL IS. De nem tré, azért ebből is amit lehetett kispóroltam, fele víz-fele tej és édesítő kombó. Naszóval ezek voltak a kajálmányok ma, mozgás is volt, szóval ma asszem megjutalmazom magam egy forró fürdővel és egy kis lábkényeztetéssel. Amit G fog kivitelezni, csak ő még nem tud róla Muhahha :P A karmaimat is meg akartam csinálni, mert 5ezer méteres lenövésem van, és most amúgy is nagy erőkkel saját köröm növesztése projekten vagyok, szóval nem kéne hagyni, hogy itt a fene nagy házimunkázgatásba csak úgy hipp-hopp letörjenek. Minden este kenem a tutti-fruttis cuticula ápoló olajjal. Nő tőle, mint a vadállat, mondjuk a növési tempóval eddig se volt baj, csak azzal, hogy mióta az eszemet tudom, mindkét irányba hajlós körmeim vannak, ami nem egy áldás, ellenben sz*pás :D Műkörmök ide, vagy oda...

Nahh úgylátszik valami fordított hashajtó is volt ebben a palacsintában, mert most meg szófosásom lett.

Értékek: 1481 kcal/94 g CH - ejj de szolid voltam ;) Pénteken reggel mérlegelek, remélem szépekkel örvendeztet meg a DigiDög.

Képek: G palacsintát süt, méricskél, pizzás tányéron fért csak el az óriás pala, nice :D

9a4xqv9zgae2brj0c0q.jpgfdw9e8pcu1hczqqh5ez1.jpg9p4gk0czep9lvc7nztv.jpgbrj5q7er9pz1q8hna88.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: bringa bicikli palacsinta tekerés kilófaló

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr884555840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása