WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Életjel

2012.06.05. 11:23 WannabePG

143672068-the-word-diet-written-from-gummy-candy-and-gettyimages_1338888211.jpg_492x348

Juj de nagyon nem írtam már megint 2 napja Zavarban van No lássukcsak mi minden volt azóta...

Vasárnap ott hagytam abba, hogy talán elmegyünk tekerni egy kicsit, nos hát nem voltunk. Spontán inkább kitaláltuk, hogy elszaladunk epret szedni Balfra, majd utána benézünk Cenkre is, elviszünk pár holmit, amik itt a lakásban mostanság nem fognak kelleni.

Ennek örömére neki is indultunk, majd koppantunk egy nagyot, mert a szedd magad buli - mint kiderólt - hétvégén ZÁRVA! Szívás... Öröm az ürömben, hogy ha nyitva lett volna és nekiálltunk volna szüretelgetni, akkor kb 10 perc után úgy kipics*zott volna minket az eső, hogy csak na. Hoztuk a formánkat mindenesetre Nevetés Így aztán idén már nem lesz eper, mert holnap elmegyünk haza anyuékhoz és csak vasárnap jövünk vissza, addigra meg tuti lecsupaszítják az egész termést. Már így kívülről nézve is elég rendesen le volt válogatva a nagyja... Szóval idén eperlekvár nem lesz az tuttkó. Talán anyós csinál sárgabarit, mert elég szépen akad a fán gyümi, abból majd biztosan ad egy keveset. Ennyit a lekvár témáról Nyelvöltés

Tegnap itthon szorgoskodtam, már hajnali 4-től ébren voltam, fél 6-ig vergődtem, aztán felkeltem G-vel, mert már nem bírtam mit kezdeni magammal. Ennek fényében, 8 kor már a beáztatott kisuvickolt ruhák várták, hogy indítsam a mosógépet. Aztán a kádat is kisuvickoltam, szebb, mint új korában. Jaaa, hogy még csak 1 hónapos? Hihi akkor is szééépségess Király

Konyhában is ügyködtem, gyártottam töltött akott cukkínit. Mivel vasárnap sütőben sült fasírt volt salival, elfeleztem a kikevert darált husis témát, feléből lett a fasírt, másik fele meg a cukkiníben végezte. Rizst főztem hozzá és tojásos tejfölben sült meg. Fincsi lett, csak sótlan... Nem tudom, mostanában mindig ezt csinálom. Átragadt rám anyóspajtitól Nevetés

Az is lehet, hogy a só ami itthon van nem eléggé intenzív. Tekintve, hogy néha belelapátolok egy csomót - mármint számomra tűnik soknak, aztán meg mégis sótlan marad a kaja. Ki érti ezt?! No mindegy fene, legközelebb jobban odafigyelek majd erre, legalábbis igyekszem nem elefelejteni addig Nyelvöltés

Két napja vízhajtó teát is iszom, mert borzasztóan bevizesedtem tegnap reggelre, a gyűrűm meg se mozdult rajtam fájtak az ujjaim, ha behajlítottam. Rémes mit meg nem tesz az emberrel a közelgő mensi... szóval aztán 1,5 liter vízhajtó tea lement tegnap és ma is ennyi áll szándékomban, jól haladok eddig. Volt is délutánra/estére rohangálás. Először azt hittem nem is akar hatni, mert máskor már az elejétől kezdve rohangálok 10percenként pisilni, most meg jó ha 2X voltam egész nap. De aztán estére beindult a dolog, szóval ma reggel már híre hamva sem volt a sok víznek bennem. A gyűrűm a legjobb mérce, ma már simán le fel tudom venni és a nyoma sincs bevésődve hat méteren pf Nevetés

Mai evészetem eddig:

Reggelire 4 toast pirítóst toltam koktélparival, pici vajjal és jó sok fokhagymával. Még mindig imádom! Zavarban vanNevetés

10óraira 3 db csokis puszedli lecsusszant - ahj minek kell G-nek mindig ilyen finomságokkal megtölteni a "kamrát"?! Lakat a szájánNyelvöltés 2-3 korty eper-lime joghurttal fojtottam le a nasikát.

Eddig ennyi, lassan majd ebédelek, vasárnapról még van gyümileves, és tegnapról pedig cukkíni.

Vacsira salit fogok enni talán egy kis csirkemell sonkával. De nem mondok semmit tuti 100-ra, mert G ma megy tankolni és hazafelé szerintem a Zielpunktban fog kikötni, szóval még ki tudja mivel állít haza? Nyelvöltés Remélem csak és kizárólag diétás dolgokkal! Ártatlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr644566556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása