WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Az évfordulónk!

2010.08.12. 11:14 WannabePG

  Szóval tegnap egy évesek lettünk! Nagyon készültem a délutánra/estére, igyekeztem a legszebb formámat hozni, elvégre megérdemli az én kis drágám! Szépen megcsináltam a hajam, kisminkeltem magam, felöltöztem, kiegészítők, parfüm aztán indulhatott a mandula. Előtte még volt egy kis elintézni valónk az okmányirodában, azt hamar letudtuk, itthon persze ebédelni sem volt idő, úgyhogy a joghurtos pulykamellre irányuló tervek ma kerülnek majd megvalósításra azt hiszem. :) Tehát elintéztük az okmányirodát, meg elugrottunk még Sopronban egy szerlvény boltba venni egy olyan relét, ami figyeli az áram ingadozást, vagy ha túláram van és leold, hogy ha esetleg pl becsapna a villám, akkor ne baszarintsa agyon a dolgokat... Merthogy kezdtük már kicsit unni, hogy ha vihar van anyós éjszakánként feljárkál és nekiáll mindent kihúzkofdni a falból... Vagy ha nem anyós, akkor após... Nekem meg közben ment a letöltésem vagy valami, hát nem örültem neki na! Szóval megvettük a kütyüt, utána pedig a Tercia nevezetű szuperjó étterembe vettük az irányt. Kint ettünk a teraszon, ami nagyon klassz volt, mellettünk a hatalmas erdő, a fák felértek a teraszig és mégtovább, jó kis zöld övezet. Ebéd után szerettünk volna sétálni egyet ott az edőben, de sajnos eleredt az eső, így maradt az autóval sétálás művészete :D Elmentünk a Sopron Rózsadombjának számító részbe és jól megnézegettük a kis vityillókat. :D Kis álmodozás tervezgetés, jöttem megint a piros fekete fürdőszobával és az almazöld konyhával. Csak hogy G nehogy elfelejtse, jó gyakran mondogatom neki. :P Ki is érdemeltem már emiatt a "Missz építkező" érdemjegyet. :) Miután kikocsikáztuk magunkat, elmentünk a Sopron Plázába, hátha találunk még nyitva papírírószert. Már május óta szeretnék egy normális jegyzetfüzetet venni G-nek, amibe írkálhatja ügyes-bajos dolgait, hogy ne menjen ki abból  a kis szétszórt buksijából. Persze nem találok soha normálisat, egyik sm fiús... Na végülis kapott most egy kis Verdás jegyzettömböt :D Karácsonyra pedig határidőnaplót kap. Mert gondoltam így augusztus közepén már nem sok értelme lenne venni... Mozi is be volt tervezve, de végül arról lebeszéltük magunkat, mert már éreztem a derekamat azért nem 100%-os még, így inkább azt majd máskor bepótoljuk, elég volt ennyi császka, meg ücsörgés most egyszerre. Csak szépen fokozatosan szoktatom vissza. Legalábbis próbálom! :P Beugrottunk még egy könyvesboltba is, ott jó sokáig elidőztünk, ő atlaszokat lapozgatott én meg a polcok közt elmerülve megnéztem minden számomra érdekesnek látszó könyvet. Megálltam és üres kézzel jöttünk ki! Így is kaptam két könyvecskét tőle még júli végén, abból az egyiket már kiolvastam a másik folyamatban. Tescoban voltak (vagy még lehet, hogy vannak is), jó kis leárazások könyv terén. Na aztán mikor már jól "kiplázáztuk" magunkat, akkor hazafelé vettük az irányt, még beugrottunk a boltba egy pezsiért. Itthon aztán szépen cukorba mártottuk a pioarat - mert én így szeretem - és pezsiztünk egyet. Még maradt belőle mára is! :) Nagyon klassz kis este volt, remélem még sok-sok-sokszor megünnepelhetjük a 2-3-4-100. évfordulóinkat!

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem kapcsolat évforuló

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr972216548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása