WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Neked...

2006.03.08. 13:42 WannabePG

Neked…  

 

Hiányzol kedvesem,
Hiányzol énnekem.
Keresnélek, de nem talállak
Keresnélek, kutatnálak.

  

Távol vagy, de mellettem

Távol vagy, s én nem értem

Nem értem meg lényedet

Nem értem miért tévedek.

  

Tévedek, mert elhiszem

Tévedek, ha megteszem.

Nem változik semmisem

Nem változol meg Te sem!

  

Gátlástalan előretörsz,

Gátlástalan mindig gyötörsz!

Meg sem hallod szívemet,

Meg sem érted lelkemet.

  

Mégis mindig kereslek,

Mégis kicsit szeretlek.

Remélem, azért feledlek

Remélem, szívemből kitéplek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr941859155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása