WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

cím

2007.10.24. 14:40 WannabePG

Keeeeedves naplóm!

Most végre rászántam magam, hogy leülök és szépen írok „blogot” vagy ahogy tetszik, naplót. Nekem effektíve teljesen mindegy a megnevezése…

Szerda van és nekem éppen suliban kéne lennem. DE! Úgy gondoltam nem valami kifizetődő 2 napra visszamennem, mivel pénteken nincs órám, utána hétvége, azután pedig őszi szünet lesz… Erről ennyit. Ezért most itthon ücsörgök a meleg ágyikóban és mivel tanulni nincs kedvem,az olvasás meg későbbre tervezem, gondoltam pötyögök egynéhány sort.

A hosszú hétvégém elég „érdekesen” telt, volt benne nagyon jó is de nagyon rossz is, ezt most annyira részletekbe menően nem ecsetelném, mert egyrészt nincs kedvem még egyszer felidézni a történteket, másrészt pedig a nyilvános blogolás talán nem teljesen arra való, hogy az ember kiteregesse a szennyest. Nem?

Röviden tömören nagyon meglettem bántva, és jogosan éreztem magam nagyon szarul, meg mérgesnek és volt nagy veszekedés, egyoldalú én veszekedtem természetesen… Ki más? Csak olyan jól tud esni az embernek ha hülyének nézik, meg ilyesmi.

Kezd egyre jobban megerősödni bennem az a „kósza” gondolat, hogy cikis vagyok… De most komolyan! Mert ha nem lennék az, nem kéne engem folyton letagadni.

Biztosan előző életemben valami nagyon rossz dolgot csinálhattam, mert most azzal büntetnek az égiek, hogy egy darab szarnak se vesznek egyesek, vagy szeretnek teljesen totál hülyének nézni, meg hasonló kis nyalánkságok.L

Na mindegy rinyálás vége!!!

Voltunk moziban is, megnéztük a Felkoppintva című filmet. Nagyon aranyos kis film, van benne csomó vicces rész. Én ajánlom, ha valaki egy kis laza estét tervez valami poénos, romantikus filmmel fűszerezve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr641859073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása