WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ügyi-ügyi ééén!

2010.03.18. 10:20 WannabePG

 Tegnap nagyon ügyes kislány voltam!

Előzményekről annyit, hogy hétfőn otthon lemértem magam, 3 kiló mínusz ééés 1-2-3centi innen is, onnan is. Mondjuk azt pont otthon hagytam, honnan mennyi, de majd pótolom a számadatokat.

Közben kedden eljöttünk G-ékhez haza Nagycenkre. Annyira klassz idő van itt, hogy nagyon!!!

Gyorsan firkálok csak, mert most üres a ház én meg úgy döntöttem lenyomom Norbi kickboxát "gyorsan" :)

A LÉNYEG: Tegnap 955,5 kcal és 81,5 g CH-al zártam a napot, úgy, hogy egyszer sem éheztem, vagy ilyesmi. Konkrétan reggelire magos barnakenyér volt egy kis szeletke vékonyan megkenve vajkrémmel, meg kakaó, az ebéd babfőelék volt pulykamellel, (tízórai reggelivel együtt, a szokásos... uzsi nem volt). Vacsira pedig fini salátát csináltam, répából, zöldsalból, paradicsomból, paprikából, sajtiból, sovány sonkából. Mmm nagyon fini volt és laktató!

 

Most rohanok tova tornázni, ebéd illatos omlós csirkemell lesz rizzsel, savanyúsággal meg uzsira csinálok brownie-t szerintek. Annak biztosan mindenki örül majd. ;)

 

Még jövök, ha tudok! (Mostanság többször nem, mint igen :$)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr961849090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása