WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Visszatértem!

2010.04.20. 09:32 WannabePG

Nem tűntem el végleg, csak átalakultam. Némileg könyvmollyá. DE!

Megírtam végre a szakdogámat, időben sikerült beköttetni és leadni is. Hurrá-hurrá!!!

A kajára nem figyeltem oda közben, kisebb gondom is nagyobb volt annál, minthogy számolgassak. Ilyen rossz kislány vagyok ééén... Meg is lett az eredménye, plussz 3,2 kg. Nem csüggedek azért, akkor is meglesz augusztus 11-ig a két számjegy, ha a fene fenét is eszik. Addig még van egy csomó-csomó idő! (most magamat nyugtatom?!) :)))

Tegnap nagyon ügyi voltam, 1348 kcal és 126,9 g CH-al zártam.
Torna is volt, Rubunt Réka talaj részét csináltam meg, mára pedig küzdök a comb és fenék izomlázzal. Mi a konklúzió? VAN OTT IZMOM! :)))

Mai reggelim eddig: rozskenyér,sonka,sajt,paprika, meg az elengedhetetlen tejeskávé. 231.5/16,7 

 

Majd még jelentkezem, most kicsit kockulok, aztán kitalálom milyen mozgásforma legyen mára a menü.

Pussz 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód diéta kalória szénhidrát

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr691936470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása