WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Nem az igazi!

2010.07.06. 14:55 WannabePG

  Mit is mondhatnék? Egyet előre, kettőt hátra... Most, hogy a hétvégénk ilyen mászkálósra sikeredett, felszedtem egy csomót. Mozgáshiány&össze-vissza evés= sok hét munkájának kárbaveszése pár nap alatt. Nagyon nem igazságos, hogy hetekig közdök valamiért, ami aztán elromlik pár nap alatt. Lefele miért nem tudnak ilyen gyorsan szaladni a kilók, mint felfelé?! Persze ez adottság kérdése, de jórészt meg az én hibám. Legfőképpen utóbbi. Mostanság nagyon elhanyagoltam a mozgást. Mintha elfogyott volna az energia meg a lendület. Nem tudom mi az oka, nem akarom semmire fogni, értelme sincs. A legjobban az bánt, hogy igazán nem is bánt. Ez így érthető?! Szóval nem is zavar annyira, hogy egy lusta disznó vagyok, mint amennyire kéne, hogy zavarjon. Érzem, hogy ez nem jó így, meg bánt, hogy alábbhagyott a lelkesedés, meg irritál az is, hogy szépen lassan - vagyis inkább jó gyorsan - cseszem el az eddig elért eredményeket... Anno, mikor leadtam 15 kg-ot, akkor is egy nyár alatt visszaszedtem 16-ot úgy, hogy igazán fel sem tűnt... Boldog voltam és nem akartam ilyenekkel foglalkozni. Most is boldog vagyok. Többet érzem jól magamat, mint rosszul a súlyom miatt. Szóval az csak ritkán jön elő, főként mikor valahová menni kell és nem áll igazán jól rajtam egy ruha sem. Ez eltart pár órát, rosszabb esetben egy napot, de amúgy meg tök jól elvagyok. Ez a baj, hogy az agyam nincs annyira ellene ennek a nagy súlyfeleslegnek. Nem tudom miért érzem ilyen hű de jól magam, pedig nem kéne így belesz*rni az egészbe. Egészséges akarok lenni, nem gebe meg címlaplány meg semmi ilyesmi. Nagyon boldog vagyok G-vel is így ahogy vagyok, szóval ez sem ad löketet. Nem tudom mi adhatna, de igyekszem az elkövetkezendő pár napban igazán magamba szállni és erőt meríteni valamiből. Saját magamból, egy jól elkapott pillanatból, mindegy miből, csak zökkentsen ki végre. Mert nem lesz ez így jó. Most még fiatal vagyok és nem érzem annyira drasztikusan a kóros elhízás hátrányait, de később biztosan sokkal durvább dolgok jönnének. Szóval most kéne cselekedni. Kezdem azzal, hogy ma végre mozogni fogok. RR 20perces dvd-i közül valamelyiket talán, vagy gondoltam még a Leg Magicem leporolására is. De a kettő sem zárja ki egymást. A lényeg, hogy végre emeljem fel a nagy seggem a székről és térjek vissza a helyes útra. Én egészséges normál súlyú anyuka szeretnék lenni 5-6 éven belül, nem sokdiplomás értelmiségi zsírpacni! :D De azért a diplomák elől nem zárkoznék el továbbra sem! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: életmód diéta hízás mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr262133515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása