WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Taknyos

2010.09.20. 12:35 WannabePG

Vagyok sajnabaja... Emiatt elég koki is vagyok egész nap, szóval nem ígérek semmi összeszedett kerek egész hiper-szuper élménybeszámolót, meg ilyesmi. :P

Címszavakban, az elmúlt időszak történései, lett munkám, kettő is. :) Egy Országkönyv-ben fogok közremáködni társszerzőként, Nagycenk, Fertőboz és Hidegség térség lett az enyém erről kell majd egy igényes átfogó képet alkotó kiadványt gyártani. Ezzel be is tábláztam az elkövetkezendő 5-6 hónapomat, mint olyan. :P
Emellett pedig a Life Networknél, mint külsős újságíró ténykedem, már meg is jelent egy cikkem, ami mint másnap kiderült a rádióban is felolvasásra került, a Rádió1-en a Kukoriban. Nagyon örültem neki!!! ^^

A hétvége nagyon hamar eltelt, pénteken hazamentünk, voltam fodrásznál, nem kellett sokat vágni hálisten, csak 1 centit! Növesztgetem még mindig kitartóan, ezerrel. :) Este már csak arra maradt érekzés, hogy hazamenjünk, könnyed vacsi, aztán pihike, már 10kor ágyban voltunk, mint a kisangyalok.
Szombaton lejártuk a lábunkat, reggeli után elmentünk a Srákány Centerbe, vettünk ezt-azt, főként pipere dolgokat, pár zoknit, ilyesmik, aztán még elugrottunk kajálni is a KFC-be :$, no meg megnéztük az M5-ös Auchan kínálatát egér téren. Nem találtunk, így beugrottunk az Euro-parkban az Intersparba, ott már találtunk apunak egeret, mert az otthoni elromlott... Fél 5 körül értünk haza, én jól elfáradtam, meg hát akkor már bújkált bennem ez a takonykór féleség. Igazából péntek este kezdődött, otthon azért elég hideg volt, simán megvolt a dupla takaró effekt, de úgy látszik így is sikerült megfázni egy kicsit-nagyon... Sebaj, már kilábalóban vagyok, iszom a Neocitrant meg sokat gondolok arra, hogy nem vagyok beteg, egészséges vagyok, pikk-pakk túlleszek rajta stbstb. Tudjátok, csak pozitívan! ;) Na szóval szombat este még pihi volt egy kicsi, aztán elmentünk bulizni egy jót. Sikerült is becsiccsenteni egy kicsit, elszoktam már az alkoholtól is meg az ilyen éjszakázástól is. Hajlani 4-re értünk haza, bezuttyantunk az ágyikóba, aztán csicsikaaa. Persze 4 órácska alvás után ting, kiapattant a szemem és már nem is tudtam visszaaludni, szóval vergődtem két sort, aztán mesét néztem, - miközben G édesen szuszogott mellettem, őt nem nagyon zavarja az ilyesmi - szóval eltelt a délelőtt hamar. Aztán egy ebéd és utána, mint a jól lakott napköziseknél szokás, jól bealudtam. Addig, ha minden igaz G számítógépezett meg nézte a tv-t és azt is, ahogy alszom :D Anyu meg betakargatott. Micsoda fullkofort van mi? Lehet, irígykedni :P :D
Még megvacsiztunk otthon, aztán elindultunk Nagycenk-ország felé :D De a miklósi Auchanba még beugrottunk, láttam az újsiba, hogy van náluk harisnya aztán azokat megvizsgáltam, meg vettem is hármat, két sima barnát és feketet, meg egy vastag kék színűt. Dizájnosss! :) Szóval elbóklásztunk kicsit még, aztán tényleg hazafelé vettük az irányt. Én már kb. Csorna környékén kezdtem igazán bekókadni, szóval alig vártam, hogy hazaérjünk és mehessek a meleg pihe-puha ágyikóba. Hálistennek ment a fűtés is, szóval ideális volt a klíma, no meg előkerültek a hosszú pizsik is. Hiába, már ősz van sajna-bajna :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr682309720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása